כמה עולים ארונות עץ וטיפים עבור המעצב החובב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות, יותר ויותר תוכניות טלוויזיה מתמקדות בנושא של עיצוב הבית, וכיום כבר קיימות שיטות מגוונות ודרכים רבות ליצור בית מעוצב ונעים במחירים נמוכים, יחסית. אחת הדרכים לייצר אווירה חמימה בבית, היא דרך בנייה של ארונות עץ.

ארונות עץ הם דרך נפלאה לחסוך במקום ולאחסן בגדים ואביזרים שונים, צעצועים של הילד, מצעים ועוד. למעשה, כל עוד אין בכוונתכם לאחסן ציוד מאוד כבד ומתכתי, ארונות עץ עשויים להוות מענה מאוד מדויק עבורכם ועבור ניקיון וסדר הבית. מבין סוגי הארונות השונים, ניתן לרכוש ארונות הזזה 2 דלתות ב התאמה אישית, כזו אשר תבטיח השמת והתקנת הארון באופן האידיאלי ובהתאם למגבלות השטח בו אנחנו מבקשים לבצע התקנה.

ארונית בעיצוב מיוחד

כמה עולים ארונות עץ ומה סוגי ההתאמות שניתן לבצע;

ארונות עץ מגיעים בגבהים שונים, אך בדרך כלל ניתן לבצע אי-אלו התאמות בכדי להבטיח התקנה מושלמת בחלל החדר. באשר לשאלה כמה עולים ארונות עץ, תשמחו לדעת שאפשר לאתר ארונוץ עץ החל ממחירים של 1790 ₪ והם יכללו 2 דלתות הזזה בצבעים שונים.

במידה ובכך הנפש חושקת, ניתן בארונות אלו גם להוסיף מדף ולשנות מידות עומק של מדף, להוסיף מחיצות, להוסיף או לגרוע מקומות תלייה עבור קולבים ועוד. כמובן שבמידה ותחליטו על התאמות עבור ארון העץ, תצטרכו להוסיף בתקציבכם, כך שלדוגמה אם תרצו להוסיף זוג מגירות פנים, תצטרכו להוסיף כ-300 ₪ עבור ההתאמה המבוקשת.

נוסף על התאמות מסוגים שונים שתוכלו לבצע בעת רכישת ארון עץ, תוכלו גם לשנות צבעים ולהחליט אם ברצונכם למצב מראה על גבי דלתות ההזזה של ארון העץ. במקרים מסוימים, התקנה של מראה על גבי דלתות הזזה עשויה לעלות כסף, כך שלפעמים כדאי פשוט להתעניין לגבי ארונות עץ שמגיעים עם מראה מובנית מלכתחילה.

סוגי ארונות עץ נוספים;

ארונות עץ עשויים להגיע עם מנגנון טריקה שקטה, שמובנה כבר בארונות עצמם. בתמורה לסכום של 2,660 ₪, תוכלו ליהנות מארון עץ בעל 2 דלתות הזזה ותו תקן ופרזול גרמני, אשר מיוצר בארץ ישראל. מנגנון הטריקה השקטה מגיע ללא תוספת תשלום, ותוכלו גם לבחור בצבעים שונים עבור ארון העץ, לשנות ולהתאים מידות הארון ועוד.

מעבר לארונות 2 דלתות הזזה, ניתן לאתר בשוק גם סוגים שונים של ארונות 3 דלתות, ארון דלת הזזה אחת ועוד. בהתאם לצרכיכם וייעוץ צוות מומחים, תוכלו לאתר ארונות עץ שיתאימו בדיוק עבור סוג האחסון שאתם זקוקים לו. אם שאלתם את עצמכם לאחרונה את השאלה "כמה עולים ארונות עץ", התשובה עבורכם מתחילה בטווחי מחירים שנעים בין 1,000 ₪ לבין ארונות עץ שטווחי מחיריהם מגיעים גם לעשרות אלפים של שקלים, כך שהכול תלוי בנכונות שלכם, ביצירתיות ובתקציב, כמובן. בהצלחה בריהוט הבית!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם