כמה עולה טיפול זוגי בנתניה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם מרגישים שהזוגיות שלכם במשבר? לא לגמרי בטוחים מה כדאי לעשות בנידון? אם חשבתם על אפשרות כמו טיפול זוגי כדאי שתדעו שלא פעם זה באמת הפתרון הטוב ביותר, אז למה שלא תבדקו כמה שיותר פרטים לגבי האופציה הזאת

כיצד הטיפול הזוגי יכול לסייע לכם?

ראשית, אם אתם מרגישים שאתם היחידים שהזוגיות שלהם לא פורחת ואם נדמה לכם לרגע שאתם היחידים שמתמודדים עם משברים בחיי הנישואים, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה רוב זוגות עוברים לא מעט משברים לאורך השנים, וכמובן שככל שהזוגיות ארוכה יותר כך גם האתגרים רבים יותר. החדשות הטובות הן שהיום אופציה כמו טיפול זוגי בנתניה קיימת והאמת היא, שלא פעם זה הפתרון. הטיפול הזוגי הוא הרבה פעמים המקום שבו שניכם תוכלו לדבר, כל אחד על מה שמטריד אותו, ואתם תראו שתגובת בן הזוג תהיה שונה. בנוסף, לרוב המטפל שילווה את הטיפול ייתן לכם משימות שתצטרכו לבצע ואשר בסופו של דבר ישפרו את התקשורת ביניכם. אומנם זה נכון שלא כל הזוגות שמגיעים לטיפול בוחרים בסופו של דבר להמשיך את הקשר, אך אפילו אם תחליטו להיפרד, תוכלו להיות בטוחים שעשיתם הכול כדי למנוע זאת.

צעקות

לאיזה מטפל כדאי להתקשר?

האמת היא שזו לא שאלה פשוטה, ממש כפי שלא קל לבחור לאיזה צוות חקירות כדאי לפנות כשיש לנו צורך בכך. ראשית, צאו מנקודת הנחה שלכל מטפל יש את שיטת העבודה שלו, ושנית, חשוב שתדעו שזה גם עניין של כימיה. זה לא פשוט למצוא איש מקצוע ששניכם תוכלו להרגיש איתו בנוח, ולכן, בהחלט יש מקום לקרוא חוות דעת אודות מספר מטפלים שונים, אך אין תחליף לפגישת היכרות. אומנם זה נכון שלא תמיד אפשר להבין הכול מפגישת היכרות אחת, אך מצד שני, תוכלו לפחות להתרשם מהבנאדם. תוכלו להבין ממנו האם הוא מנוסה, באיזו שיטת טיפול הוא עובד ובעיקר, תוכלו לראות איזה רגש הוא מעורר אצל כל אחד מכם.

שיתוף הפעולה וההתמדה שלכם בתהליך

כפי שהזכרנו לעיל, בהחלט יכול להיות שבסופו של דבר תבחרו להיפרד, להתגרש ולפרק את החבילה. עם זאת, יכול גם להיות שהטיפול כן יעזור לכם וכן ישפר את הזוגיות שלכם, אפילו הרבה מעבר למה שציפיתם. מה שכן, כדאי לדעת שמעבר לתוצאות הטיפול, יש כאן עוד עניין וחשוב והוא התהליך עצמו. זה אומר שאתם צריכים לשתף פעולה כי ללא שיתוף הפעולה של שניכם, הטיפול לא באמת יצליח. בנוסף, יש גם משמעות להבנה שטיפול זוגי, כמו טיפול אישי, זה תהליך לכל דבר ולכן דרושה בו גם התמדה. אם תגיעו לפגישות רק פעם בחודש עלול להיות שזה לא יהיה מספיק יעיל, כמו במצב שבו אחד מכם לא באמת יבצע את המשימות שהמטפל יבקש.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם