תקנון רכישת רהיטים

מהפכת הריהוט של

chinabuy

!יבוא ישיר -במחיר ישיר

תקנון רכישת רהיטים- נכון מיום 12/6/2016 

 

תשלום ומחירי המוצרים:

מחירי מוצרי הריהוט המופיעים תחת קטגוריית "ריהוט ועיצוב הבית" הינם סופיים וכללים הוצאות מיסים והוצאות הובלת המוצר עד בית הלקוח.

ניתן לבצע התשלום באמצעות PayPal (בתשלום אחד) או בכרטיס האשראי (ניתן לבצע חלוקה עד ל- 12 תשלומים ללא ריבית).

שימו לב כי ב- paypal התשלום הינו בדולרים ולא בשקלים.

 

משלוח ואספקת המוצרים:

שיטת השילוח הינה משלוח ימי בלבד (וזו האופציה שיש לבחור בעת ביצוע ההזמנה והזנת הנתונים במערכת).

זמן אספקת מוצר שנרכש הוא כ- 60 ימי עסקים מרגע אישור התשלום במערכת .

ימי עסקים לא כוללים ימי שישי, שבתות, חגים וימים בהם ישנו חצי יום עבודה הן בסין והן בישראל.

מאחר ואנו רוכשים עבורכם את המוצרים ישירות מהמפעלים בסין ,ולאחר מכן מבצעים בקרת איכות למוצרים , ייתכנו לעיתים עיכובים בזמני האספקה הקשורים בבדיקת טיב המוצרים .

בכל מקרה של עיכוב ,עומדת לרשותכם תמיד האופציה לבטל את הזמנתכם ללא חיוב נוסף.

במקרה של עיכוב באספקת ההזמנה מכל סיבה שהיא (למעט כח עליון) מעל ל- 14 ימי עסקים יהא זכאי הלקוח לפיצוי מוסכם בגובה של 3% ממחיר הרכישה בצורת שובר לרכישה חוזרת באתר.

לצורך הדוגמא : מוצר שנרכש במחיר של 10,000 ש"ח - גובה הפיצוי יהא 300 ש"ח ומעבר לפיצוי מוסכם זה לא יהיו ללקוח טענות ו\או דרישות נוספות כלפי החברה.

בתקופת החגים בסין (ינואר-פברואר) ייתכנו עיכובים משמעותיים באספקת המוצרים בשל חופשת חג ארוכה בסין במהלכה כל המפעלים סגורים.

מוצר שהוזמן יסופק ישירות לכתובת אשר הוזנה בעת ביצוע ההזמנה.

במקרים חריגים-

עבור הובלה למצפה רמון ודרומה יש השתתפות נוספת של 350 ש"ח. הובלה לקומה שלישית ומעלה וללא מעלית, כרוכה בתוספת של 50 ש"ח לקומה. אם ההובלה מחייבת מעלית, יש לתאם זאת מראש ובעלות נפרדת.

במידה ולא ניתן להעביר את המוצר לבית הלקוח דרך מדרגות/מעלית הבניין ויהיה צורך מחייב בהזמנת ושימוש מנוף- עלות הזמנת המנוף המלאה תהא על חשבון הלקוח.

*מתי נדע שיש צורך במנוף?

טרם ההובלה לבית הלקוח, חברת ההובלה יוצרת קשר ושואלת לפרטים הרלוונטיים לנושא. בשיחה זו ייקבע הצורך לשימוש במנוף וכן עלותו.

 

הובלה:

מחיר הובלת הרהיט כלול במחיר המוצר.

עם הגעת המוצרים לחברת ההובלה ייווצר קשר עם הלקוח לתיאום משלוח והובלת הרהיט עד לבית הלקוח.

במידה והלקוח לא נמצא בביתו בעת הגעת חברת ההובלה, על אף תיאום מראש, לא יחויב הלקוח על החזרת המוצר למחסן.

עם זאת- יחויב הלקוח על הובלה חוזרת של 250 שקלים – בתיאום הבא.

 

הרכבה:

חלק מהמוצרים הנמכרים בקטגוריה מגיעים מפורקים ויש צורך בהרכבתם.

טרם ההובלה לבית הלקוח, חברת ההובלה תיצור קשר ותוודא מולכם באם הרהיט שהוזמן מצריך הרכבה. במקרה זה- תוכלו לבקש שחברת ההובלה תבצע את הרכבת הרהיט בביתכם במועד ההובלה או בסמוך אליו.

הרכבת הרהיט ע"י חברת ההובלה כרוכה בבקשה מראש ובתשלום עפ"י מחירון התקנה בהתאם לסוג הרהיט- מידע זה במלואו יסופק לכם ע"י חברת ההובלה והתשלום יבוצע ישירות לחברת ההובלה.

 

מדיניות החלפת/החזרת מוצר:

חברת Chinabuy  מאפשרת לכלל הלקוחות להחזיר כל מוצר שנרכש בקטגוריית "ריהוט ועיצוב הבית" תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, בתנאי שלא נעשה בו שימוש ושהוא באריזתו המקורית. לא ניתן להחזיר מוצר לאחר שימוש או שבוצעה בו הרכבה כלשהיא.

במקרים חריגים בהם המוצר מגיע פגום, אנו נקבל המוצר בחזרה ונדאג להחליפו במוצר תקין.

השבת המוצר והובלתו חזרה במעמד קבלת המוצר ושלא במעמד קבלת המוצר- אינה כרוכה תשלום.

 

אחריות:

תקופת האחריות:

תקופת האחריות לכל המוצרים בקטגוריה היא ל12 חודשים, מרגע קבלת המוצר בבית הלקוח.

תנאי האחריות:

האחריות הניתנת הינה אחריות יצרן בלבד תקפה על פגמי ייצור של המוצר עצמו למשל: פרימת תפרים של המוצרים, דהיית צבע וכדומה. בנוסף, האחריות תקפה גם על פגמים שנגרמו בעת הליך האספקה לבית הלקוח,

החברה רשאית אך לא חייבת להמשיך לספק שרות ותיקונים בתשלום לאחר תום תקופת האחריות.

סייגים לאחריות, במקרים הבאים האחריות לא תחול:

פגמים עקב בלאי סביר ולא בשל פגם בייצור.

הפגם נגרם כתוצאה מ: כוח עליון, מים, אש, חבלה, שבר או פגיעה מכוונת או שאינה מכוונת במוצר, רשלנות הצרכן וכו'.

אספקת מוצר או חלק חליפי חדש, תעשה בכפוף להוראות חוק המכר, על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו ולדווח על כל פגם במוצר. המוצר יתוקן או יוחלף, חלקו או כולו, במוצר או חלק במצב וגיל דומים.