כמה עולה טבעות אירוסין וטיפים עבור המתרגשים הטריים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כנראה שיש סיבה, מדוע נכתבו עד היום אין-ספור שירים על אהבה והופקו מחזות וסרטים רבים בנושאים של "בינו לבינה". טבעות אירוסין הן חותם נפלא לעדות של דרך חדשה, כזו אשר מסמלת מחויבות הדדית ורומנטית, שבתקווה, תימשך לשנים ארוכות ומחויכות קדימה.

אהבה היא אחד מהמסעות העתיקים בעולם, בנבכי הנפש ואצל האדם. היא מעסיקה רבות את כולנו בשל מורכבותה המסתורית ובשל התמורה החמימה שהיא מעניקה לנו, כאשר אנו מבורכים מספיק בכדי להיתקל בה ולאתרה, לפעמים סתם כך באמצע החיים (ולפעמים, לאחר עשייה בהחלט מוקפדת באפליקציות ההיכרויות). בין אם הכרנו את מושא ליבנו באתרי ההיכרויות, או שמא נתקלנו בהם בתור בסופר פארם, דבר אחד בטוח, כשיגיע העת המיוחל ונרצה להציע נישואין, אנו ניתקל בשאלות, כמו: כמה עולה טבעות אירוסין , כיצד ניתן לוודא קוטר טבעת עבור הבת זוג, תוך שאנו משמרים את מוטיב הפתעת ההצעה ועוד.

טבעות זהב

טבעות אירוסין מחירים וסוגים, מה עושים ואיפה מתחילים?

באשר לתהייה לגבי מחיריהן של טבעות אירוסין, נציין כבר מראש, שהמחירים של טבעות אירוסין הם כמובן מגוונים ונעים בטווחים שבין מאות שקלים לבין מאות ואלפי דולרים. למעשה, הכל תלוי ביצירתיות שלנו, במה שהכיס מאפשר ובחשקים וההעדפות של בני הזוג שלנו.

טבעות אירוסין עשויות להיות משובצות באבני חן מסוגים שונים, בעיטורים מזהב ודוגמאות שונות ועוד. למשל, אם אתם תרים אחר טבעת יהלום בעיצוב עתיק 1.01 קראט , היו מוכנים להשקעה של כ-19,000 ₪. תוכלו גם לרכוש טבעת יהלום 1 קראט זהב לבן , במחיר של כ-15,000 ₪. כשעומדים לבחור טבעת נישואין מבלי ידיעתה של בת הזוג (כשרוצים להפתיע עם הצעה מיוחלת), כדאי לפשפש (אנו לא מעודדים חיטוט במגירות, חברים, רק הפעם קיבלתם "פס") בתכשיטיה של בת הזוג ולנסות ולקבל התרשמות לגבי העדפותיה בתכשיטים באופן כללי. האם היא חובבת של אבנים הצרופות בתכשיטים שלה? אולי היא אוהבת תכשיטים מאוד קלאסיים ונטולי "בלינג בלינג" (עיטורים, דוגמאות, אבנים וכו')? כדאי לנסות ולבדוק, רק לא לשכוח להחזיר הכל למקום ולעשות את זה מהר, ולא כדאי לקחת תכשיטים שבת הזוג מרבה להשתמש בהם ברמה היום-יומית ובשגרתה.

קוטר הטבעת, איך אפשר להפתיע אך עדיין לדייק;

אותה "עצת גנבים" שנתנו לכם לגבי הבנת סגנון ההעדפות של בני הזוג בטבעות, חלה גם כאן ותקפה כפליים. בכדי להפתיע את בני הזוג, אך עדיין לדייק בקוטר הטבעת, אפשר כמובן לקחת בחבא את אחת מהטבעות ולרוץ למדוד אותה בחנות תכשיטים.

לא תמיד אפשר לקלוע לטעמם של בני הזוג, ולמזלנו תמיד אפשר לתקן את הטעויות ולחזור לחנויות התכשיטים בכדי לבצע הצרות והרחבות של טבעות אירוסין על סוגיהן.

לא מתחשק לכם לגנוב? הכל בסדר, לכו להתייעץ עם קרובי בני הזוג;

קרובי המשפחה ו\או חברים טובים של בני הזוג, הם דרך מצוינת לגלות מה הם סגנונם המועדף בטבעות של בני הזוג שלנו. חברות טובות של בת הזוג, כמעט תמיד ידעו לכוון אתכם לכיוון של טבעות אירוסין מושלמות וחיוך רחב של בת הזוג.

מזל טוב אמרנו כבר?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם