כמה עולה אוהל זוגי ומשפחתי? סקירה מקיפה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

גם אתם חובבי קמפינג מושבעים? אם כן, אתם חייבים לשמוע על מחירי אוהלים אוטומטיים, אוהלים זוגיים, אוהל למשפחה ועוד. בימינו הדיגיטליים, קל מאוד לאתר את עסקת חייכם לקראת טיול המחנאות הבא.

בואו נדבר על אוהלים איכותיים תחת פיסת כיפת שמיים. 

אם אתם חובבי קמפינג, שלא יכולים לוותר על אף סוף שבוע בחיק הטבע, אנחנו שמחים להציג בפניכם סקירה מלאה של אוהלים מומלצים בישראל.

בניגוד למדינות מאוד קרות או אפילו מושלגות, בישראל יהיה מומלץ לרכוש אוהלים מאווררים ונעימים (אלא אם כן יש לכם רצון עז לצאת לקמפינג בחורף משום מה).

אז אילו אוהלים הכי מומלצים בישראל? כל המידע לפניכם. 

 

אוהל זוגי ומשפחתי

 

ציוד קמפינג אונליין במחירים מוזלים

קודם כל, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את פתרון המאה עבור חולי קמפינג – אוהל אוטומטי. אוהלים אוטומטיים נפתחים ברגעים ספורים, מה שמקל עליכם רבות במהלך הטיול שלכם.

לאחר יום מאוד ארוך של טיולים בחוץ, אין דבר יותר כיפי מאשר פתיחה זריזה ויעילה של אוהל איכותי. 

מלבד אוהלים אוטומטיים, תוכלו גם לרכוש אוהל איגלו זוגי, שמחירו נע בין 200 ₪ לבין 400 ₪ ומעלה. אגב, במחיר הזה, כבר מומלץ לרכוש אוהל אוטומטי, שמחירו המומלץ יהיה 299 ₪ בממוצע.

ניתן גם למצוא אוהלים משפחתיים שאינם נפתחים אוטומטית, אך בהחלט מתאימים ל-3 אנשים ומעלה. 

כמו כן, במידה ואתם מחפשים אוהל אבלים חדש להשכרה, תוכלו למצוא את כל המידע כאן.

 

לא בטוחים אילו אוהלים עונים לצרכיכם?

אם אתם מחפשים אחר ציוד איכותי לקמפינג, חנויות כמו Electro Shop ישמחו לייעץ לכם. לא בטוחים איזה אוהל כדאי לכם לרכוש? ההמלצה היא לא לרכוש אוהלים שאינם עונים לצרכים שלכם. 

בשורה התחתונה, אתם תגלו שהם לא עונים על הצרכים שלכם כנראה כשכבר תהיו בחיק הטבע, מה שיקשה עליכם מאוד לנהל טיול מוצלח. כבר בחנות ועם צוות ייעוץ מקצועי, כדאי לברר איזה אוהל הכי יאים לאופי וסוג הטיולים אליהם אתם נוטים לצאת.

 

כדאי לרכוש אוהלי משפחות ב-200 ₪?

בעוד שתוכלו לרכוש אוהל כזה במחירים של 200 ₪ ועד 400 ₪, בכל מקרה יהיה כדאי להשקיע קצת יותר ולרכוש פתרון איכותי מאוד.

בסופו של דבר, אתם יוצאים עם המשפחה כולה, כך שלא כדאי לחסוך בפתרונות שינה בחיק הטבע. ישנם אוהלים אשר חסינים בפני גשם, כמו למשל אוהלי איגלו אמגזית (AMGAZIT). 

אוהלי אמגזית אמנם חסינים בפני מים, אך כמובן שהם לא יהיו יעילים במקרים בהם חס וחלילה מתקיימת הצפה או שטפון חזק.

בכל מקרה, רוב האוהלים לעולם לא יהיו חסינים בפני שיטפונות. אם אתם יוצאי לטייל בנגב בחורף, כמובן שההמלצה היחידה היא לא להסתכן בחייכם, ולא להקים כל מיני מחנאות קמפינג מאולתרים.

בסופו של דבר, מדובר בחיים שלכם ושל בני המשפחה שלכם. 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם