כמה עולה אטרקציות אקסטרים בפיליפינים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שייט מדהים בסירות מפרש, לימודי צלילה, סנפלינג מוטרף במדרונות של טרסות האורז הקדומות, אפילו צלילה עם כרישי לווייתן! קמתם הבוקר על הצד ההרפתקני שלכם ואתם מתכננים לטרוף את כל האקסטרים האפשרי שקיים באיי הפיליפינים? הנה כל מה שצריך לדעת על החוויה, כמה זה עולה ומה בדיוק עושים מבחינת הביטוח.

 

מדינה בעלויות נמוכות

נתחיל מהסוף: הפיליפינים היא מדינה יחסית יקרה יותר ממדינות במזרח הרחוק כמו הודו או נפאל, אבל היא עדיין באופן יחסי די זולה, אפילו קצת יותר מתאילנד. שקל אחד שווה בערך 12 פזו. הלינה ברוב המקומות יכולה להיות בעלות מינימלית של 200-300 פזו בסך הכל והטיסה גם היא תוכל להסתכם בעלויות נמוכות, כולל העברות ותחבורה במחירים מצחיקים. גם האוכל בפיליפינים זול ביותר ומנה יפה במסעדת תיירים תעלה לכל היותר 200 פזו. כל החיסכון הזה, יאפשר לכם להשקיע באטרקציות האקסטרים ובחוויות, מבלי שתאלצו לחסוך על מקום פחות מקצועי ובטוח.

 

כמה עולות אטרקציות האקסטרים השונות?

השכרת קטנוע באיים למשל, תעלה בדרך כלל בין 300-500 פזו ליום (תלוי באי עצמו), כשהדלק הוא שלושה שקלים לליטר בערך. טיול שכזה עם חודש על האופנוע לא יעבור את רף ה-5,000 שקלים, כל עוד מבצעים מראש את החישובים הדרושים ולפני הטיסה.

קורס צלילה בסיסי (4-5 ימים) הוא בעלות של 850 ₪ ואפשר למצוא גם מקומות שמעניקים קורס עם לינה חינם וציוד מלא, כולל קבלת תעודת צלילה בינלאומית בסיום. מי שימשיך הלאה לקורס המתקדם (יומיים נוספים) יצטרך לשלם עוד 600 ₪, אך יזכה להמשך לינה בחינם.

 

אטרקציות אקסטרים עם מחירים בהגעה לאתר

אטרקציות נוספות כמו שחיה עם צבי ים או כרישי הלווייתן, טיולי ג'יפים ואפילו סנפלינג מתומחרות על פי החברה או האתר שמפיקים אותם ולכן צריך לברר מראש במקום בנוגע לעלות האטרקציות, מה שגם הפעם יסתכם בעלויות נמוכות. למעשה, אנשים שמגיעים רק כדי לבצע משהו מאוד ספציפי כמו למשל טרק בלב הג'ונגל, מעדיפים לטוס לפיליפינים במקום להוציא ויזה ללאוס ולבצע את אותה החוויה משום שהמחירים זולים בהרבה.

 

טיפים לגבי הביטוח האתגרי

אם אתם יודעים מראש שתבצעו פעילויות אקסטרים בטיול שלכם, חשוב שתיערכו לכך מבחינת הביטוח. אמנם פוליסת הנסיעות הרגילה של החברות השונות מכסה פעילויות אקסטרים, אבל מה שלא מגלים לכם, הוא שכל חברת ביטוח מגדירה לעצמה מה נחשב לאקסטרים ומה לא. לכן מאוד חשוב לבקש את רשימת הפעילויות שרשומות באותה חברת ביטוח שבה בחרתם. לא תרצו לגלות מאוחר יותר, שנסיעה בג'יפ שהידרדר וגרם לכם להיפצע במסגרת איי פיליפינים טיול מאורגן, למעשה לא כלולה כאטרקציית אקסטרים ולכן הביטוח לא תקף לגביה. וודאו שהחברה מכניסה הרחבה בפוליסה לגבי הפעילות הספציפית שאתם מתכננים לבצע ובמידה וקיבלתם החלטה על השתתפות בפעילות מסוימת במקום עצמו, כדאי לוודא שהיא נכללת תחת תנאי הפוליסה שכבר יצרתם.

אישה ואופנוע

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם