איך נהיים קוסמים? האם אפשר גם ללמוד קוסמות אונליין?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חולמים מגיל קטן לסקרן את הקהל ולגרות את הדמיון שלו? חולמים לבצע כל מיני מעשי קוסמות מרהיבים ולבלבל את כל מי שעומד מולכם? ייתכן שאתם צריכים להירשם לבית ספר לקוסמים, או בית ספר לקוסמות. נקרא לזה כך או כך, המשמעות היא זהה – הפיכה לקוסם, כיצד זה קורה?

מעוניינים להפוך לקוסמים? ובכן, יש כאן בעיקר חדשות טובות, בלי חדשות רעות. החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים הסמכה. זה לא שאתם לומדים כיצד לעבוד בתור מדבירים, או אוטמי גגות או משהו כזה.

גם אם אתם מחליטים שלא להירשם לבית ספר לקוסמים, אתם עדיין יכולים ללמוד המון מעשי קוסמות דרך האינטרנט בצורה אוטו-דידקטית. אם תרצו, תוכלו ללמוד גם כיצד להיהפך לאמן חושים מצליח. האם אמן חושים זה משהו שאפשר ללמוד דרך האינטרנט בדומה לקוסמות? בואו נדבר על זה.

 

האם אפשר להיהפך לאמן חושים דרך האינטרנט?

בגדול, אם יש לכם את האסרטיביות ואת הרצון ללמוד כיצד לכבוש את העולם, אתם יכולים לעשות הכול. כשמדובר על ללמוד להיהפך לאמן חושים מצליח, צריך ניסיון בשטח. מעבר לכך שתצטרכו ללמוד את המיומנויות של אמן החושים ואת מעשי הקוסמות שלו, אתם תצטרכו לדעת גם כיצד להופיע בפני קהלים קטנים וגדולים גם יחד.

אם אתם מעוניינים להתבונן בדוגמאות של אמני חושים שמצליחים לעשות את זה בגדול, אנחנו מזמינים אתכם להכיר אמני חושים כמו ליאור סושרד, עשהאל דרייר, זיגי הגדול ועוד. תוכלו להתבונן בכל מיני קטעים מהמופעים שלהם באינטרנט, גם באתר YOUTUBE.

 

כיצד נרשמים לבית ספר לקוסמים?

מעבר לכך שישנם בתי ספר לקוסמות הפזורים בארץ, יש גם בתי ספר לקוסמות אונליין. אתם יכולים להירשם למוסד לימודים מוסדר, אין שום בעיה עם זה אם יש לכם את הזמן עבור הפרויקט. יחד עם זאת, ישנם לא מעט קוסמים אשר מעבירים הדרכות קוסמות אונליין.

לימודי קוסמות אונליין יאפשרו לכם לעשות זאת מכל מקום בעולם ובכל זמן. מאחר שבדרך כלל השיעורים הם מוקלטים ולא בלייב, אתם יכולים לצפות בהם גם בערב כשאתם חוזרים מהעבודה. בסופו של דבר, לימודי קוסמים או לימודי קוסמות, זה משהו שאתם חייבים לעצמכם אם פנטזתם על כך מילדות.

 

האם כדאי להיות קוסם? כמה הם מרוויחים בממוצע?

בשורה התחתונה, כל מקצוע שתהיו בו טובים בדרך כלל יתגמל אתכם בהתאם. אם מדברים על קוסמים, הם בדרך כלל עובדים בתור עצמאים ומטיילים בארץ כדי להופיע, לפעמים גם בעולם כמובן. אם תהיו קוסמים מצליחים, אתם עשויים להרוויח בין 1,500 ₪ ל-3,500 ₪ על אירועים ביתיים קטנים. משתלם או לא? תלוי בכם.

קוסם מצליח עם מוניטין שבאמת נחשב בעולם, עשוי גם להרוויח עשרות אלפי שקלים על מופע בודד. ממש בדומה לאומנים אחרים בתעשיית הבידור, צריך לא מעט מזל. זה משהו שכדאי לזכור. יחד עם אסרטיביות ונכונות להשתמש במרפקים, תצטרכו מזל כדי להיהפך לקוסמים בעלי שם עולמי. אם כך, בהצלחה!

קוסמים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם