כמה עולה איתור ביטוחים באינטרנט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בדיקת איתור ביטוחים כפולים, הפכה בשנים האחרונות לאחת הבדיקות המבוקשות ביותר במשק הישראלי, בעיקר לאור התוצאות החיוביות שעולות מבדיקות אלו: אלפי בתי משק פרטיים במדינת ישראל הגיעו לחיסכון של אלפי שקלים מדי שנה בעקבות התוכנית הנהדרת הזו.

עולם הביטוחים

כל אזרח ואזרח במדינת ישראל מחזיק כיסוי ביטוחי כזה או אחר: בין אם מדובר בכיסוי של קופת חולים בלבד, ובין אם מדובר בשילוב של קופת החולים ושל חברת ביטוח פרטית חיצונית. הבעיה מתחילה, כאשר אנו משלמים פעמיים בעבור אותו סוג של ביטוח שאנו מקבלים גם אצל קופת החולים וגם אצל חברת הביטוח. לצערנו, המצב יותר שכיח ממה שנראה: מאות אלפי ישראלים נמצאים במצב של כפל ביטוחים מתוך נתונים שעולים ממשרד האוצר ומגופים אחרים שערכו מחקר בנושא. יתר על כן, אותם מאות אלפי אזרחים מגיעים להוצאה אסטרונומית שלי מיליארדי שקלים מדי שנה שהם משלמים שלא כצורך!! חשבו על זה כך -כל משפחה עשויה לחסוך עד כמה אלפי שקלים בכל שנה, רק מבדיקה פשוטה של איתור כפל ביטוחים באינטרנט. (כיסוי חדש לחולים בסרטן).

הר ביטוחים הוא המיזם שמאפשר לכל אחד ואחת מכם לבצע את הבדיקה הזו בפעולה פשוטה מדי, שמצריכה מכם אולי 5 דקות מקצה לקצה.

אנשי שירות

כיצד מבצעים איתור ביטוחים באינטרנט?

ובכן, הר ביטוחים היא החברה שמציעה את מתן האפשרות לביצוע בדיקת ביטוחים באינטרנט. עד כה, היה נהוג לבצע את הבדיקה הזו באמצעות עורך דין שעוסק בתחום הביטוחים, ולשלם עבורו אלפי שקלים כשכר טרחה. כיום, אתם יכולים לחסוך את אלפי השקלים הללו שהייתם רגילים להוציא על שירותיו של עורך הדין, ולבצע את הבדיקה הזו בצורה פשוטה ומהירה באתר האינטרנט של החברה.

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר החברה, להשאיר את הפרטים האישיים שלכם כדוגמת שם מלא, תאריך לידה, תעודת זהות, אימייל וטלפון ליצירת קשר – ועד 21 ימי עסקים מרגע הגשת הטופס אתם תקבלו דוח מלא ומפורט של כל סוגי הביטוחים שאתם מבוטחים בהם! מדוע זה טוב? מכיוון שבאמצעות הדוח הזה, אתם יכולים לאפשר לעצמכם לחסוך אלפי שקלים מדי שנה, על אחת כמה וכמה אם מדובר במשק בית בעל 3 ילדים או יותר. יותר ויותר אנשים ומשפחות בוחרים לבצע את הבדיקה הזו, ומאפשרים לעצמם לחסוך אלפי שקלים שהיו פשוט "נזרקים לפח" בעבור ביטוחים כפולים. אז קדימה, למה אתם מחכים? כנסו עוד היום לאתר חברת הר הביטוח, השאירו את הפרטים שלכם והמתינו עד לקבלת הדוח! אם אכן אתם נמצאים במצב של כפל ביטוחים, בשיחת טלפון אחת לחברת הביטוח או לקופת החולים, תוכלו לחסוך לעצמכם אלפי שקלים שתוכלו לנתב למשימות ולמטרות יותר שימושיות – בית חדש, רכב, חופשה או כל דבר אחר.

כמה עולה לעשות ביטוח מבנה? לפרטים נוספים לחצו כאן.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם