כמה עולה איתור נזילות לדירת סטודיו?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

איתור נזילות הינו תהליך שבו בעל דירה או נכס מסוים חושד כי בנכס שלו קיימות נזילות ורטיבות אשר ללא טיפול ראוי ומתאים, עלולים לגרום לנזק משמעותי.

כיוון שרובנו איננו מאתרי נזילות במקצוענו ואיננו מכירים את התהליך והמחירים השונים הקיימים בשוק, עולות שאלות רבות בנושא.

במאמר שלפניכם נדון באחת משאלות אלו, והיא כמה עולה איתור נזילות בדירת סטודיו.

 

איתור נזילות ורטיבות

לפני שנצלול לעומק הנושא ונסביר כיצד מתומחר התהליך ומה המחיר של איתור נזילות לדירת סטודיו, חשוב להסביר קצת על ההליך לפני כן. איתור נזילות הוא תהליך שמטרתו לבחון את מערכת הצנרת במבנה מסוים ואף בחדר ספציפי באותו המבנה, במטרה לאתר ליקויים וכשלים שמביאים לדליפה של מים והצטברותם באזורים לא רצויים, כשלאחר זמן מסוים הם עשויים להביא לנזקים כמו עובש, טחב, פטריות, עיוותים ברצפה, בקירות או בתקרה, התפוצצות של צנרת, ועוד. לעיתים נזקים אלו עשויים להסתכם באלפי שקלים ובביצוע של הליכי שיפוץ ותיקון נרחבים. לקריאה נוספת וכן לאיתור נזילות היכנסו לכאן.

 

באילו שיטות התהליך מתבצע?

תהליך של איתור נזילות יכול להתבצע במספר שיטות ודרכים שונות, חלקן מסורתיות יותר וחלקן חדשניות יותר תוך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים.

הדרך המסורתית יותר הינה ניסיונות לאיתור הנזילה באמצעות למידה והיכרות עם המבנה ומערכת הצנרת, הסקה וניחוש של מקומות שעשויים להיות בעייתיים וניסיונות הגעה אליהם. החיסרון של שיטה זו הינה שהיא מצריכה ניסוי וטעיה, וכדי להגיע למקורות הנזילה בעלי המקצוע נאלצים להרים מרצפות, לחצוב בקיר, ולגרום לנזק משמעותי.

שיטות חדשניות יותר משלבות טכנולוגיות מתקדמות שמסייעות לאתר את מוקד הנזילה והרטיבות בצורה ממוקדת ומדויקת. כך למשל, ישנן מצלמות תרמיות שמאפשרות לקבל תמונה מקיפה המבוססת על טמפרטורה. טכנולוגיה נוספת הינה קידוח חור קטן והחדרה של מצלמה המותקנת על סיב אופטי בשביל לקבל תמונה של הצנרת. אפשרות נוספת היא שימוש בגלאי שמע המבוסס על גז כדי לאתר את מקור הנזילות. בהתאם למאפיינים של כל מקרה ומקרה, מאתר הנזילות יתאים את השימוש במכשיר כלשהו.

 

מחיר איתור נזילות בדירת סטודיו

אנשים עשויים לחשוב שהמחיר לאיתור נזילות נקבע בהתבסס על משך הזמן שלוקח לקיים את ההליך, סוג המכשור שנדרש להשתמש בו או השטח במ"ר שאותו בודקים. אמנם יש חברות ואנשי מקצוע שעובדים בשיטה זו, אך היא פחות נהוגה.

השיטה הנהוגה היא לפי מחיר מוסכם מראש, כאשר טווח המחירים הינו תחרותי ודומה ברוב השוק. כמובן שיש הבדלים מסוימים במחיר, שנובעים מגודל דירת הסטודיו, מהחברה או בעל המקצוע שנותנים את השירות והמוניטין שלהם, אך לרוב, המחירים דומים. כך למשל, על בדיקה לאיתור נזילות בתוך דירת הסטודיו, לרוב תשלמו בין 1000 ל-2000 ₪, בעוד באם הבדיקה מתבצעת מחוץ לדירת הסטודיו, בגינה, תשלמו בין 1500 ל-2000 ₪.

 

כלי עבודה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם