כמה עולה להזמין אמן חושים לבר מצווה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עריכת מסיבת בר בצווה צריכה להיעשות תוך מחשבה על הרצונות, ועל השאיפות של חתן השמחה. פעמים רבות, לאחר שמעגל החברים כבר החל בחגיגות בר המצווה, החשש של החוגג הוא שהמסיבה שלו תראה בדיוק כמו כולם. הזמנת אמן חושים יכולה לפתור את הבעיה, ולהפוך את המסיבה לייחודית ובלתי נשכחת. להזמנת אמן חושים עלות משתנה, התלויה במספר פרמטרים עיקריים.

 

סוג המופע המבוצע

אמני חושים הם בעלי סט כישורים אשר הם פועלים לשכלל ככל שהם מתקדמים בקריירה. אמן חושים מפורסם, חייב לשלוט ברפרטואר של עשרות ומאות תרגילים אשר עליו לשלב במופעיו, כדי לשמור עליהם מעניינים גם כאשר חלק מהקהל לא יצפה בו בפעם הראשונה. חלק מאמני החושים כוללים במופעים תרגילים מסוכנים, או תרגילים הדורשים ציוד כבד או עוזרי במה. לעיתים, ההופעה המבוקשת כוללת רק הסתובבות בין הקהל, והצגת קסמים מטווח אפס, ולעיתים הופעה גדולה על במה מרכזית. לכן, לסוג המופע המבוצע השפעה אדירה על עלות הזמנת אומן החושים לבר המצווה. למרות זאת, פעמים רבות אמני חושים יתגמשו מעט במחיר, בעיקר בגלל הפוטנציאל לחשיפה לקהל לקוחות גדול במיוחד שיצפו במסיבה וירצו להזמין הופעות נוספות.

 

התאריך ומשך הזמן של ההופעה

כמו כל נותני השירות בבר המצווה, לתאריך אשר בחרתם יש השפעה אדירה על התמחור. מארגני בר מצווה אשר מעוניינים להזמין אמן חושים בחמישי בערב, או בשישי בצהריים, יאלצו להיפרד מסכום כסף גדול משמעותית מאשר הופעות דומות באמצע שבוע, פשוט בגלל שקיים ביקוש גדול להופעות בזמנים אלו. בנוסף לאורך של ההופעה השפעה אדירה על התמחור. חלק מהמארגנים, רוצים לשלב בהופעת אמן החושים גם הופעה ארוכה ומרכזית על במה גדולה, וגם הסתובבות והצגת קסמים מול עיני החוגגים. במידה ואתם מעוניינים במופע משולב, אשר ייקח זמן רב יחסית, התמחור יהיה כמובן גבוה בהרבה.

 

רמת אמן החושים עצמו

אמני חושים הם כמו זמרים או נגנים אשר מגיעים להשתתף באירוע. חלק מאמני החושים המפורסמים יותר, עשויים לדרוש תשלום סכומי כסף אדירים, בין השאר בגלל הפרסום הגדול שיש להם, ושטף הלקוחות הבלתי נגמר. למרות זאת, יש אמני חושים בעלי סט כישורים מעולה, אשר עמדו כבר בשנים ארוכות של ניסיון בימתי, אשר לא זכו למעמד הסלבריטי. אמן חושים אשר אינו נחשב למפורסם, עשוי להיות בעל סט כישורים מדהים, אך יתומחר בצורה שווה לכל כיס, בטח אם משווים את מחיר ההופעה לאטרקציות אחרות אשר אתם עשויים לשלב בבר המצווה.

 

אין מחיר לחוויה בלתי נשכחת

בסופו של דבר, לאירוע בלתי נשכח אין מחיר. כאשר תזכרו ברגעים המדהימים של הבר מצווה, ובחיוך של הילד כאשר אמן החושים יבצע קסמים עמו על הבמה, המחיר יהיה הדבר האחרון בהחלט שתחשבו עליו, ותישארו רק עם זיכרון נעים ומאושר. להזמנת אמן חושים: https://www.mxgems.com.

ילדה באוויר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם