כמה עולה ביטוח בריאות פרטי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם אתם מעוניינים לרכוש מוצר מסוים או שירות כזה ואחר, כיום ניתן לרכוש אותו באינטרנט.

מעוניינים לרכוש פוליסת ביטוח אונליין? גם זה אפשרי בימינו.

אם כך, כמה יעלה ביטוח בריאות פרטי ומה הסעיפים המומלצים להוספה בפוליסות אלו?

כמו בעת רכישת מוצר מכל סוג אחר, גם רכישת פוליסות ביטוח פרטיות מצריכות סקר שוק. רגע לפני שאתם חותמים על פוליסת ביטוח מול חברת הביטוח הראשונה שאתם נתקלים בה, יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח שונות. את השוואת המחירים תוכלו לבצע דרך אתרים כמו אבנר ביטוחים ופורטלים נוספים שנחשבים מומלצים ברשת. בדקו והשוו ביטוחי בריאות באתר של אבנר כעת, שם תוכלו גם לערוך את בדיקת הר הביטוח.

 

כמה אני אמור לשלם על ביטוח פרטי בממוצע?

מאז הרפורמה שהחלו בשנת 2016, רוב חברות הביטוח הפרטיות גובות בערך את אותם טווחי מחירים על ביטוחים פרטיים. בגדול, מחירי ביטוחים פרטיים נעים בין 70 ₪ ל-150 ₪ בממוצע. כמובן, כל פוליסת ביטוח תאפשר לכם להנות מכיסויים שונים.

ככל שתגוונו את סעיפי הפוליסה ותוסיפו סעיפי כיסוי רפואי, ככה בעצם המחיר של הפוליסה יעלה בהתאם. לדוגמה, אם אתם צריכים אך ורק ביטוח פרטי המכסה ניתוחים גרידא, המחיר יהיה בהתאם (70 ₪ -מ 120 ₪ בממוצע לחודש).

 

כמה עולה פוליסת ביטוח פרטית להשתלות וניתוחים?

אם תצטרכו פוליסת ביטוח פרטית אשר כוללת גם השתלות ותרופות, אולי גם ביטוח סיעודי, המחיר ינוע בין 90 ₪ ל-150 ₪ בממוצע. כמובן, לחודש. בסופו של דבר, רוב חברות הביטוח הפרטיות יגבו ממכם מחירים די דומים, אבל בכל מקרה יהיה מומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח פרטיות.

ביצוע השוואת המחירים בין חברות הביטוח, זה בדיוק מה שיאפשר לכם להתנהל כיאה לצרכנים הנבונים שאתם. בסופו של יום, בימינו קיימת תחרותיות לא מבוטלת ברוב התחומים, השווקים והתעשיות. מי שנהנה מכך זה הלקוח, שזוכה להשוות בין הצעות מחיר שונות ולהנות מהוזלות על המוצר שרכש.

 

השוואת מחירים בין חברות ביטוח פרטיות

בין אם מדברים על מוצר או שירות, יהיה חשוב קודם לערוך את השוואת המחירים והשוואת נותני השירות. במקרה הזה, נותני השירות שלכם הן חברות הביטוח הפרטיות. אם אתם מעוניינים להסתפק בביטוח הממלכתי אשר המדינה מחייבת בו ויש לכל אזרח, זו גם אפשרות. רק נגיד לכם דבר אחד, את היחס האישי שתוכלו לקבל מחברת הביטוח יהיה בדרך כלל קשה להשיג דרך קופות החולים.

במקרה של צרה חלילה, פלוני רוצה לדעת שלצידו עומדת חברת הביטוח – באש ובמים. ובשל כך, יהיה מומלץ לבחור בחברת הביטוח הנכונה ורק לאחר סקר שוק. יהיה כדאי לבדוק מי היא חברת הביטוח ומה ניסיונה, להתייעץ עם נציגיה ועוד. כל מה שיסייע לכם לבחור נכון.

 

משפחה מבוטחת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם