הדפסת מדבקות בחולון: ההכנות שיש לעשות לפני ההזמנה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדפסת מדבקות אמורה לספק למתבוננים מידע מינימלי, תוך שהיא מפנה למקום שבו אמורים לקבל את הפרטים המלאים: אתר אינטרנט, בית עסק מסוים, עמותה ועוד.

לפעמים היא תהיה גם שיווקית יותר, למשל כקישוט למארזים מעוצבים וכמיתוג של דבר מה ספציפי.

הנה כל מה שחשוב שתכינו לקראת הדפסת המדבקה, ללא קשר לייעוד שלה:

 

מה לוודא לפני אישור ההדפסה?

מדבקות מודפסות כיום לטובת שימושים מגוונים מאוד ויש להן צורך שיווקי ואינפורמטיבי כאחד. רגע לפני שאתם מזמינים הדפסת מדבקות בהתאם לעיצוב גרפי מסוים, עליכם לוודא מספר דברים:

  1. בחירת מדבקה שמתכתבת עם תחום העיסוק שלכם. האם היא אמורה לשקף רשמיות, סולידיות או אלגנטיות? אם אתם רואי חשבון או עורכי דין למשל, סביר להניח שכן. אבל אם אתם מפעילי ילדים, בעלי עסק לעיצוב חדרי ילדים או שיש לכם חנות ממתקים, בוודאי תרצו לבחור במדבקה שמחה וצבעונית.
  2. בדקו שבית הדפוס מסוגל לעמוד בדרישות ההדפסה שאתם דורשים ממנו: ביצוע חיתוך צורני מדויק, שליחת קובץ המדבקות אליכם גם לאחר סיום ההדפסה על מנת שתוכלו להשתמש בו בעתיד, אופציה לשינוי גרפי במדבקה כאשר חלק מהכמות ממנה כבר הודפסה וגם היכולת לבחור בין הדפסת מדבקות על ויניל, פוליאסטר או סוגים נוספים לצד הבדלים בין ברק ומט.

 

סוגים ייחודיים של מדבקות להדפסה

מדבקות רשת 

מיועדות בעיקר לציפוי חלונות של רכבים מסחריים ובכך מספקות שטח פרסומי גדול ובתנועה לבעלי העסק. זהו פרסום בהשקעה חד פעמית, שכן התשלום הוא בעבור מדבקה שאין צורך להדפיס פעם נוספת והיא בעלת תרומה שיווקית רחבה במיוחד.

 

מדבקות אחריות או תו תקן

אלו הן מדבקות שבדרך כלל מיוצרות בדפוס משי, במטרה להבטיח מקוריות, אחריות או תקן למכשיר, מכונה או מוצר כלשהו. מדבקות אלה נמצאות בדרך כלל בחלק בולט מאוד במכשיר וחלקן אף מודבקות במקומות שיעידו על שימוש במוצר, כך שלא יהיה ניתן לטעון להחלפה או החזר בשל פגם או חוסר שימוש. המדבקות הללו מכונות גם מדבקות מתפוררות או מדבקות בטיחות.

 

מדבקות דפוס משי 

בטכניקה זו, שכבת הצבע שנמצאת על גבי המדבקה עשירה פי עשר מכל הכנת מדבקות אחרת ולכן נחשבת לעמידה יותר בפני מזג האוויר ותתאים מסיבה זו גם לתנאים חיצוניים. התהליך גם אטרקטיבי למדי ברמת העלויות ומבוצע בטווח זמנים קצר ישירות מהמחשב.

 

מדבקות לקסן 

לקסן הוא חומר קשיח שנמצא בשימוש רב בתחום האלקטרוניקה והמחשוב. כמדבקה, הוא משמש לזיווד אלקטרוני ומתאים להדפסות משי, ליצירת הבלטות לטובת לחצנים מסוימים וגם מאפשר חירור, חיתוך או חריצה בהתאם לצורך.

 

הדפסת מדבקות בבית דפוס מוביל

אם בחרתם את ייעוד המדבקה ואת העיצוב שלה, זה הזמן ליצור קשר עם בית דפוס חולון שמתמחה כבר עשורים בהדפסת כל סוגי המדבקות לצד שפע של מוצרי דפוס והכל תוך מיומנות רבה, שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ויחס אישי אדיב וסבלני.

 

מדפסת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם