כמה עולה הזמנת משלוחי פרחים עד לפתח הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חוגגים יום האהבה, יום נישואין או שיש להורים שלכם יום הולדת? באירועים כאלו בחיים שלנו או בחיים של קרובים ואהובים שלנו מקובל לעשות מחווה כלשהי כדי להראות להם כמה אנחנו אוהבים אותם.

מחווה שכזו יכולה לבוא בצורת מתנה, יציאה למסעדה וכמובן – פרחים, שיכולים להגיע לבד או כתוספת נהדרת למחווה נוספת.

עם זאת, פעמים רבות אנחנו לא יודעים בדיוק לבחור את הפרחים המתאימים לסיטואציה.

כיצד נבחר זר פרחים, וכמה זה יעלה לנו?

 

קודם כל – למי מיועד הזר?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת בחירת זר פרחים הוא למי הוא מיועד ומה מערכת היחסים שלנו איתו. זר פרחים יכול להיות מיועד לבת או בן זוג, להורה, למעסיק שלנו בעבודה ועוד. בנוסף, יש הבדל אם הזר מיועד לגבר או לאישה. כל הפקטורים הללו משפיעים על בחירת הזר: למשל, אם אנחנו מחפשים זר לבת הזוג עליו לשדר אווירה רומנטית, ויתכן שנעדיף צבעים ורודים ואדומים, בעוד זר להורים שלנו משדר מסר שונה ואולי נבחר צבעים בהירים יותר.

 

לכבוד מה אנחנו מזמינים זר?

זרי פרחים יכולים להיות מוענקים לרגל מגוון אירועים. ניתן להזמין זר פרחים ליום האהבה, יום נישואין, יום הולדת וגם אירועים מסוגים אחרים כגון חנוכת בית או תחילת עבודה חדשה. האירוע בגינו אנחנו מזמינים את הזר משפיע על הבחירה שלנו: זר שמוענק לרגל יום הנישואים צריך לשדר אהבה ורומנטיקה, לעומת זר שניתן לרגל חנוכת בית שאז אפשר לשקול גם קניית עציץ או סחלב.

 

כמה כסף כדאי להשקיע בזר?

מומלץ מאוד להגדיר תקציב להזמנת הזר, ויש לקחת בחשבון גם את עלויות המשלוח ותוספות שונות לזר במידה ואתם מעוניינים בכך. בחירת תקציב הוא דבר אינדיבידואלי לחלוטין ותלוי בכמה כסף אתם מעוניינים להשקיע, מהו סוג האירוע ומהי ההכנסה שלכם. היתרון בזרים הוא שניתן לבחור את גודל הזר כאשר המחיר מושפע מכך והמשמעות היא שיש לכם מרחב תמרון רחב.

 

איזה תוספות ניתן לצרף לזר פרחים, והאם כדאי?

ישנם מקרים בהם נרצה לצרף לזר הפרחים תוספות מפנקות שונות, כגון שוקולדים, טווינקלס, בלונים, יין וכדומה. תוספות כאלה מתאימות מאוד כאשר אנחנו שולחים זר לבת או בן זוג.

 

להזמין זר עם שליח או לתת את הזר בעצמנו?

תלוי באפקט שאתם מעוניינים ליצור. למשל, זה יכול להיות מאוד רומנטי לקבוע דייט עם בת הזוג ולבוא לאסוף אותה עם זר פרחים ביד. מצד שני, ישנם מקרים בהם נרצה להפתיע אותה בזר עם שליח כשהיא לא מצפה לכך.

 

כמה עולה משלוח של זר פרחים?

כאמור, הזמנת משלוחי פרחים משתנה ותלויה בסוג הפרחים שתזמינו, גודל הזר והאם אתם מצרפים תוספות שונות. המחירים יכולים לנוע מ-120 שקל ולהגיע למאות שקלים לזרים גדולים עם תוספות.

 

שליח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם