כמה עולה השקעת נדל"ן בדורות עילית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתלבטים לגבי רכישה של נדל"ן בעיר דורות עילית אולם חוששים מהמחיר? ובכן, אנו שמחים לבשר לכם כי מדובר בהזמנות נדל"ן מצוינת אשר תאפשר לכם להשקיע הון ראשוני נמוך בתמורה לנכס מניב. כל הפרטים – במאמר הבא.

השקעה בדורות עילית – כמה זה עולה?

השקעה בעיר החדשה דורות עילית וכניסה לשוק הנדל"ן בישראל מהווה הזדמנות חסרת תקדים בעבור ישראלים רבים אשר מעוניינים לקבל תשואה אשר מגיעה לעשרות אחוזים. למעשה, דורות עילית אשר היא עיר חדשה אשר עתידה לקום בשנים הקרוב במרכז מדינת ישראל ובסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים מושכת אליה משקיעים רבים, וזאת לאור מחיר נמוך בעבור השקעה ראשונית ברכישה של קרקע חקלאית. ע"פ נציגי חברת אפיקים רוזנטלר אשר משווקת את הפרוייקט, מדובר בהזדמנות אותה יש לנצל בהקדם, וזאת לאור עתודות קרקע חקלאיות אשר ניתנות כיום למכירה בהון ראשוני נמוך בעשרות אחוזים מאשר בערים אחרות במרכז ישראל.

בית למכירה

מעוניינים להשקיע בעיר החדשה דורות עילית? כעת יש לכם את הדרך

כאמור, העיר דורות עילית מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם לבצע השקעת נדל"ן איכותית, וזאת לאור העובדה כי חברת אפיקים רוזנטלר אשר משווקת את הפרויקט מאפשרת לכם לקבל מעטפת וליווי אישי אשר מבוסס על ההון הראשוני שלכם, כל זאת על מנת שתוכלו לבצע השקעת נדלן אשר מתחילה בהון ראשוני של 100 אלף שקלים ואשר תניב בעתיד הנראה לעין תשואה נאה. העיר דורות עילית עתידה לקום בשנים הקרובות על עתודות חקלאיות מופשרות, וע"פ הערכות תאכלס עשרות אלפי משפחות מהמגזר החרדי, כמו גם בעלי עסקים רבים. מדובר בהיקף בנייה אדיר ומשמעותי אשר נעשה ממש במרכזה של מדינת ישראל, ולכן מדובר בדרך הטובה ביותר לביצוע השקעה בנדל"ן ורכישה של נדל"ן מניב. מאז החלה לשווק את הפרויקט זכתה חברת אפיקים רוזנטלר להתעניינות רבה ממשקיעים, ולכן לאור הביקוש מומלץ ליצור קשר בהקדם בכדי להתחיל בהתקשרות ולהיכנס לתוך שוק הנדל"ן ולבצע השקעה אשר תאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר בעבורכם, ובעבור העתיד הכלכלי שלכם.

הצטרפו עוד היום למאות המשקיעים אשר ביצעו השקעת נדל"ן משתלמת בעיר דורות עילית

אם ברצונכם להיכנס לשוק הנדל"ן ולבצע רכישת נדל"ן בדמות של קרקע חקלאית מופשרת בעיר דורות עילית, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם נציגי חברת אפיקים-רוזנטלר באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://dorot-illit.co.il ונציג ישוב אליכם בהקדם לצורך תיאום פגישת ייעוץ, במהלכה תוכלו לקבל את כל המידע הרצוי לכם בכדי להתחיל בהתקשרות אשר תניב בעבורכם רווחים של עשרות אלפי שקלים בחודש. חשוב לציין כי עתודות הקרקע אשר מוצעות כיום בעבור הקהל הרחב הן מוגבלות, ולכן מומלץ ליצור קשר בהקדם בכדי לשמור את מקומכם ולבצע את ההשקעה בהקדם האפשרי.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם