כמה עולה אבזור מלא למקלחת בבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מומלץ להשקיע במקלחת

עצרו שנייה ותחשבו כמה שניות על הרגע הכי כיפי עבורכם במהלך היום. האם מדובר ברגע ההגעה לעבודה? באיסוף הילדים מהגן? בשמיעת רדיו ברכב? ואולי מדובר במשהו הרבה יותר בסיסי, שאתם עושים בכל יום כמעט בלי לחשוב עליו? המקלחת. כן, המקלחת. הרגעים שלנו בחדר האמבטיה הם רגעים שבהם אנחנו משילים מעצמנו את הקליפות, ונכנסים למוד הטבעי והרגוע ביותר. המקלחת מספקת רגעים מנחמים, ומעבר לחשיבות ההיגיינית שלה, היא חשובה גם בזכות השקט הנפשי שהיא מעניקה לנו והכוחות שאנו צוברים דרכה כדי להמשיך ולהתמודד עם אתגרי היומיום. בדיוק בגלל זה, אסור לחסוך על אבזור חדר האמבטיה שלכם, וחשוב לטפח אותו עבורכם ועבור כל בני הבית.

 

מה כולל אבזור מלא למקלחת בבית שלנו?

לעיתים, אחרי שנים ארוכות של קיבעון, אנחנו מגיעים להחלטה לבצע מהפכה בחדר האמבטיה. אבזור מלא למקלחת בבית שלנו כולל רשימת מוצרים ארוכה, שחשוב לדעת להתאים אותם לשאיפות שלנו, לתקציב וכמובן זה לזה. אבזור למקלחת בבית כולל בין השאר:

  • החלפת אריחים: החלפת האריחים כמובן אינה מחויבת המציאות, אך היא בהחלט עשויה לשדרג משמעותית את חוויית הרחצה. שימו לב למשל, שבמהלך החלפת ברזים במקלחת, יתכן והאריחים הקבועים יינזקו, ולכן כדאי מאוד לשקול לנצל את ההזדמנות למהפכה עיצובית.

 

  • הוספת אביזרים תומכים: אביזרים למקלחת יכולים לחולל מהפך בחוויית הרחצה שלכם, ובמחיר זול יחסית. הוספה של פריטים מפנקים ומעוצבים כמו מחמם מגבות, מדפים יפים או מחזיק סבונים עדין, יכולים להפוך את המקלחת שלכם לחדר מרגיע, חווייתי ומיוחד.

 

  • החלפת הטוש: החלפת הטוש היא למעשה הצעד החשוב ביותר באבזור המקלחת שלכם. חשוב מאוד לבחור טוש עם שלל מצבי הפעלה, ולשקול הוספה של מוט פינוק ייעודי לחוויה מושלמת.

 

  • החלפת מכסה ביוב: כדאי מאוד לנצל את ההזמנות ולהחליף את מכסה הביוב הישן והחלוד במכסה חדש ומעוצב. תוכלו להחליף את מכסה הביוב הסטנדרטי במכסה אלגנטי, ולהפוך אותו לאלמנט עיצובי בחדר האמבטיה.

 

  • ברזים: מומלץ להחליף את הברזים ואת אגני הניקוז בברזים מודרניים מעוצבים. כך, לצד העיצוב הקלאסי והמעודן של חדר המקלחת, הברזים יוסיפו תחכום.

 

מהו המחיר של אבזור מלא?

המחיר של אבזור מלא עבור חדר המקלחת משתנה באופן מהותי בין ספקים שונים ובין המוצרים השונים אשר ברצונכם לרכוש. מחירם של אביזרים כמו טוש חדש המשולב עם מוט פינוק יכול לנוע בין 600-800 ₪. החלפת אריחים יכולה להיות יקרה או סבירה כתלות בסוג האריחים אותם תבחרו. לצד זאת, ישנו מגוון של מוצרים זולים באופן יחסי, אביזרים למקלחת שניתן לרכוש במחיר נמוך ולחולל בעזרתם שינוי גדול בחוויית הרחצה שלכם. השתדלו לרכוש מוצרים מאיכות גבוהה, וכך תימנעו מבלאי מהיר ומחוסר נוחות שיעלימו את כל הכיף שבאבזור המחודש.

חדר מקלחת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם