כמה עולה אוהל אבלים חדש להשכרה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתכננים אירוע בקרוב? יש אזכרה חשובה ומרגשת בקרוב לאדם אהוב שהלך לעולמו לפני שנים? חושבים לעשות את האירוע הזה בחיק הטבע אך אתם קצת חוששים מתנאי מזג האוויר? אם כך, רגע לפני שאתם מוותרים על הרעיון ושוכרים אולם גדול באלפי שקלים, כדאי שתדעו: השכרת אוהלים זו יכולה להיות בחירה טובה.

 

מהם היתרונות שמהם תיהנו אם תבחרו לשכור אוהל אבלים?

ראשית, חשוב להבין שכאשר מדברים על השכרת אוהל אבלים מדברים על מגוון גדול של אוהלים שביניהם תוכלו לבחור. כך למשל, אם נדמה לכם שיגיעו בערך חמישים איש לאירוע האזכרה המרכזי והחשוב שאתם מתכננים, הרי שהאוהל צריך להתאים למספר כזה של אנשים. לעומת זאת, אם אתם חושבים על אירוע הרבה יותר גדול, הרי שהאוהל עצמו צריך להיות יותר רחב ידיים. מתלבטים האם השכרת אוהל זו הבחירה הנכונה? הכירו את כל היתרונות שמחכים לכם:

  1. לא יהיה עליכם לאחסן אח"כ את האוהל כי פשוט תחזירו אותו לחברה שתשכיר לכם את הציוד
  2. תוכלו להיות בטוחים שאוהל חדש ומתוחזק כמו שצריך
  3. האיכות של האוהל תהיה נפלאה
  4. המחיר יהיה נוח

 

לכן, בין אם מדובר על אירוע כמו שבעה, אזכרה או שזו דווקא שמחה כלשהי שאתם עומדים לחגוג, חשוב לקחת בחשבון את האופציה של השכרת אוהל רחב ידיים.

 

השכרת חבילת אוהלים

כדאי לדעת שכאשר מדברים על השכרת אוהל אבלים, אתם יכולים למעשה גם לבחור באופציה של חבילת אוהל. במקרה כזה תקבלו לא רק את האוהל, אלא גם תאורה, כיסאות ועוד. אומנם זה נכון שאז המחיר יהיה יותר גבוה, אך מצד שני, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את כל המענה הדרוש לכם תחת קורת גג אחת. אם, למשל, תבחרו בחבלת אוהל שמתאים לחמישים איש כולל תאורה וכדומה, המחיר יעמוד בערך על 1700 ₪, כך שזה משתלם וכדאי לקחת בחשבון את האופציה הזאת.

 

מאיזו חברה מקצועית כדאי יהיה לשכור אוהל?

למען האמת, אם תעשו חיפוש קצר, אתם תראו שהיום יש מספר חברות שיכולות להשכיר לכם אוהלם חדשים לגמרי. זה לא משנה על איזה אירוע מדובר ומדוע אתם רוצים לשכור אוהל גדול, כי מה שבטוח זה שכדאי יהיה לבדוק באיזו חברה מקצועית אתם עומדים לבחור. האם באמת נדמה לכם שכל החברות מהתחום הזה מציעות בדיוק את אותו השירות? והאם בכל מקום תוכלו לקבל גם כיסאות לאורחים ושירותים נלווים אחרים? התשובה היא כמובן לא. יתרה מכך, אצל כל חברה שעוסקת בהשכרת אוהלים בגדלים שונים אתם תקבלו הצעת מחיר אחרת. לכן יש טעם לברר לעומק במי אתם בוחרים, כי בסופו של דבר, כלל לא בטוח שאם תשלמו יותר זה אומר שהאוהל יהיה יותר נעים לשהייה או שהוא יהיה יותר איכותי ומעוצב.

 

מתחם סגור

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם