כמה עולה אחסון אתרים מהיר ואיכותי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

על חשיבות של אחסון אתרים

כאשר מחזיקים באתר אינטרנט עם כל המידע והשירות הנדרש ללקוח זה לא מספיק כדי להעלות את דף האינטרנט לרשת. יש צורך בשרת אחד או יותר שיספק עבור בעל האתר שירותי אחסון של דפי אינטנרט עם תכנים שונים כמו למשל תמונות, מידע וקבצים נוספים שניתן למצוא באתר. לאחר שהאתר מאוחסן בשרת מסוים, יהיה האתר נגיש לקהל הרחב.

 

מה הרעיון שעומד מאחורי אחסון אתרים?

בכך שיש מי שעושה עבור בעל האתר את שירותי האחסון הדרושים מתפנה זמן המאפשר ללקוח (בעל האתר) להתמקד בכל הקשור לתוכן האתר עצמו. את תשתיות הנדרשות לאחסון מקבל הלקוח מהספקים השונים (חברות האחסון) המאפשרות אחסון אתרים וגישה אליהם ברשת. כחלק מהשירות שמציעות חברות אחסון אתרים ישנם אשר מעלים פלטפורמות לבניית אתרים שיכולות לסייע בבניית האתר ללקוח בצורה פשוטה וקלה יחסית.

 

האם ניתן להעלות אתר לאינטרנט מבלי לאחסן?

התשובה לכך היא חד משמעית לא וקיים צורך הכרחי בשירותי אחסון מספק/שרת כלשהו כדי שאתר אינטרנט מכל סוג מופיע ברשת. ללא שירותי האחסון או ספק לא יהיה ניתן להעלות את אתר האינטרנט לרשת.

 

איך ניתן להגיע אל חברות אלו?

במידה ובניתי אתר אינטרנט וכעת יש צורך להעלות אותו לרשת כדי שכל מי שיחפש מידע אודות נושא האתר, מופיע לינק עם הכתובת של האתר הרלוונטי עליכם לפנות לאחת מבין מגוון חברות שונות מעניקות שירות זה שמאחסנות אתרים בצורה מיידית. את החברות הללו ניתן לחפש באינטרנט תחת כותרת חיפוש אחסון אתרים או דרך המלצות של לקוחות וחברים.

 

כמה זה עולה?

המחיר נע ומשתנה, קיימות חברות אשר מציעות שירותי אחסון בחינם, אך חייבים להשאיר מקום באתר לפרסומות שמציבה החברה כרצונה במקומות המיועדים לכך. אם אין ברצונכם להחזיק כמות של פרסומות באתר, תמורת סכום סמלי של כמה עשרות שקלים בחודש תוכלו לשכורת שירותיה של חברה שתעשה זאת עבורכם. המחיר בממוצע נע בין 20 – 80 שקלים כל חודש לטובת אחסון האתר, תלוי חברה ושירות.

 

אלו עוד חברות קיימות?

ישנן חברות שהשירות שלהם לא מסתכם רק בכך שהחברה מאחסנת את האתר, אלה שניתן למצוא חברות רבות שעוזרות לאורך על הפרוצדורה החל מהקמת האתר, עיצובו, קידום האתר בגוגל, תוכן האתר ולבסוף מעניקות החברות גם שרת ושירותי אחסון למגוון אתרים.

 

לסיכום

ללא שירותי אחסון לא יהיה ניתן להעלות את האתר לרשת ולכן החשיבות היא רבה מאוד. המחיר נוח וגמיש בכך שלרוב המחיר הוא אינו גובהה במיוחד. קיימות היום בשוק מגוון חברות אשר מעניקות שירות זה ללקוח וניתן למצוא אותן באינטרנט. חשוב לציין כי אחסון אתר מתאים מגוון פלטפורמות כמו למשל אתרי תדמית, עמודי נחיתה, עמוד בית של חברה ועוד.

 

מחשב מחובר לכוננים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם