כמה עולה אימון קואצ'ינג?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנשים רבים ברחבי העולם מחפשים בעצמם דרכים כיצד לרדת במשקל, לשפר את המצב רוח, להגדיל את המוטיבציה ולהפוך, באופן כללי, לאנשים בריאים יותר וחזקים יותר, גם פיזית וגם נפשית. מעטים מאוד האנשים שמצליחים לבצע זאת ללא בעיות או קושי אתגרי כזה או אחר, או ללא ליווי של איש מקצוע שמגיע מהתחום. 

 

מה זה קואצ'ר?

מי הוא אותו איש מקצוע מוסמך שניתן להיעזר בו כדי להגיע להישגים שציינו בפסקת הפתיחה? מדובר על קואצ'ר.

אימון אישי או בשמו המקובל – קואצ'ינג, הוא קשר שיתוף פעולה הדוק בין הקואצ'ר המוסמך ובעל הידע לבין הלקוח המעוניין להשתמש במלוא הפוטנציאל שלו. כך גם ספורטאים אולימפיים, לא היו חושבים על אימונים והישגים ללא התובנה, הפרספקטיבה האובייקטיבית והתמיכה הנלהבת של קואצ'ר אתלטי.

אנשי עסקים, אנשי מקצוע שונים, מנהלים בדרגות שונות, יזמים ומנכ"לים משתמשים בשירותיו של קואצ'ר אישי כדי לקחת את לדרוש את ההצלחה שלהם בחיים, בקריירה או לשאוף להישגים נוספים. 

בענף הקאוצ'ינג קיימים מאות תחומים שונים שנועדו לשפר ולהעצים את האנשים המעוניינים בכך. תחום נפוץ בענף זה, הוא בתחום הספורט. מן הסתם, מלבד היותו קואצ'ר אישי העוזר לאחרים להגיע להישגים, להעלות את המוטיבציה והביטחון ועוד, אלא גם עוזר באימונים פיזיים להורדה במשקל, שמירה על תזונה בריאה ומאוזנת ושמירה על גוף בריא ונפש בריאה.

 

מדוע הקואצ'ינג עובד?

למאמנים יש את היכולת לראות דברים מרחוק ולשפוך אור חדש על מצבים קשים. לעיתים קרובות הם יכולים לפעול כשלט המוביל אותנו בהחלטות קשות ומאתגרות באמצעות כלים שונים, לעזור לחדד את המיומנויות השונות שלנו ולהוביל אותנו הלאה.

למי מתאים קואצ'ר

מי עובד עם קואצ'רים?

יזמים, מנהלים, מנהיגים עסקיים, שחקנים, מוזיקאים, אנשים יצירתיים, מנהלים, ספורטאים, בעלי עסקים קטנים, אתלטים, סטארט-אפים, אלו המעוניינים בירידה במשקל או מתמודדים עם מחלות כרוניות שונות, אנשי מקצוע ובעלי בית – כולם מגיעים למטרותיהם בעזרת קואצ'ר אישי. אם יש פער בין איפה שאתה נמצא עכשיו לאיפה שאתה רוצה להיות, יש מקום לאימון קואצ'ינג. לא רק שהקואצ'ר יעזור לך לסגור את הפער הזה, המאמן יאתגר אותך לחשוב גדול יותר.

מי זקוק לליווי של קואצ'ר ומהם היתרונות בהעסקת קואצ'ר? 

מרבית האנשים שוכרים מאמן לחיים בגלל שהם רוצים עוד ממשהו, אם מדובר על גוף בריא, מוטיבציה, דרך חיים טובה יותר, הצלחה, הגעה להישגים ועוד. אנשים אלו רוצים לצמוח ולגדול, הם רוצים להפוך את החיים שלהם ליותר פשוטים ונוחים.

היתרונות בהעסקת קואצ'ר משפיעים עלייך במגוון דרכים. אתה מתחיל לבצע פעולות יעילות וממוקדות יותר באופו מיידי, אתה מפסיק להתעצבן מכל דבר קטן, אפילו מהדברים שאינם מעצבנים כלל, אתה יוצר תנופה כך שיהיה קל יותר להגיע לתוצאות, כמו ירידה במשקל, שמירה על גוף בריא, הצלחה במבחנים. אתה מציב יעדים טובים יותר שמבוססים על מה שאתה באמת רוצה, יש לך יותר זמן ואנרגיה להשקיע בדברים שחשובים לך באמת, 

האם מאמנים / קואצ'רים עובדים על יעדים אישיים מותאים לי או על יעדים מקצועיים מתאימים לכולם?

בדרך כלל שניהם. הקואצ'ר האישי הוא בעל המקצוע היחיד שהוכשר לעבוד עם כל תחומי החיים שלך. זה שימושי כי לעתים קרובות מאוד, אם משהו מפריע לך בעבודה, זה משפיע גם על חייך האישיים ולהפך. חלק מהלקוחות מעדיפים להקדיש זמן רב יותר להתמקד ביעדים האישיים שלהם, בעוד שאולי אחרים ירצו להתמקד ביעדים כלליים ולהתפתח כלפי חוץ. חשוב לזכור שהקואצ'ר האישי שם בשבילך ואתה קובע בעזרתו, כיצד עלייך להשתמש בשיחות האימון שלך איתו. 

במה מתמקד הקואצ'ר האישי עם הלקוחות? 

כמו שנאמר, הקואצ'ר מתמקד במה שהלקוח רוצה שיתמקד. המטרות שלך הן המטרות שלו, למרות שאולי יהיו לו כמה הצעות "קיצוניות יותר" כיצד להגיע ליעדים שלך מהר יותר, לפעמים, בכדי להצליח יותר בעסקים וברמה האישית, אתה צריך לעשות קצת עבודה אישית מקיפה יותר. חשוב להיות מוכנים לכל שלב באימון, על הקואצ'ר ללוות אתכם מתחילת התהליך ועד סופו תוך קבלת פידבק על תפקודכם במהלך אימון הקאוצ'ינג.

כמה עולה אימון קואצ'ינג?

אימוני קואצ'ינג חשובים לשיפור וייעול חיי היום יום שלך, קואצ'ר מתחיל יגבה בדרך כלל בין 100 ₪ ל-200 ₪. קואצ'ר מנוסה יגבה בין 250 – 400 לשעה, ואילו קואצ'ר בעל מוניטין גדול יגבה כ-800 ₪ ואף יותר לשעת אימון משתלמת במיוחד. 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם