כמה עולה אירוע קוסמות מרהיב לילדים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאז תקופת האדם הקדמון תמיד התעניין האדם במסתורין, במה שמעבר, במיסטי, ביכולת לפרוץ מבעד למציאות הנראית לעין. חווית המסתורין הזו היא הגורמת לנו לאהוב מופעי קסמים, ואין זה משנה הגיל שבו אנו נמצאים. הפעלה של קוסם באירוע או מסיבה, מתאימה למגוון אירועים ומגוון גילאים בסגנונות שונים ומשונים.

 

אטרקציות ביום ההולדת

גם כשמדובר באירוע יום הולדת קטן ואינטימי, וגם כשמדובר באירוע גדול הכולל משתתפים רבים, רצוי להכניס הפעלה על מנת למלא את האירוע בתוכן. הפעלות נפוצות הן למשל ליצן, מפעיל אירועים, קוסם לילדים, אמן חושים, זמר וכדו'. דמות חיצונית זו מעצימה את חוויית יום ההולדת אצל הילד ומקפיצה את האירוע לרמה אחרת לגמרי.

 

כמה עולה קוסם לילדים?

באופן כללי המחיר להזמנת מופע קסמים לילדים נע בהתאם לאיכות המופע והקוסם, הניסיון שלו, אורך ההופעה, מספר האנשים בקהל, סוג הפעילות, ועוד משתנים רבים נוספים. ניתן לומר באופן כללי כי המחירים המקובלים להופעה בודדת נעים בין 1000 ל-2500 ₪, אולם כפי שציינו הדבר גמיש מאד.

בנוסף, מחיר ההופעה יכול להשתנות בהתאם למועד ההופעה – בסוף השבוע המחיר על פי רוב גבוה יותר בכ-20% פחות או יותר.

 

מה חשוב לשים לב כשמבררים מחיר למופע קוסמות

כאמור, מחירי מופעי הקוסמות מושפעים מגורמים רבים. כאשר אתם מזמינים הופעה של קוסם חשוב לשים לב האם המחיר כולל ציוד היקפי ונלווה כמו מערכת הגברה, פרסים למשתתפים, אקססוריז כמו בלונים מעוצבים או מכונת עשן וכדו'. לעיתים דברים אלו כלולים במחיר ולעיתים גובים עליהם מחיר נוסף בנפרד.
באופן עקרוני רצוי להזמין את כל החבילה אצל אדם אחד ולא להזמין את ההגברה מגורמים חיצוניים. הפרדה זו יוצרת על פי רוב כאבי ראש מיותרים ופעמים רבות הדברים נופלים בין הכיסאות.

 

מה עומד מאחורי המחיר של מופעי קסמים?

בניגוד להפעלות אחרות, קוסם צריך כל הזמן ללמוד שיטות חדשות ולהתעדכן בהמצאות החדשות ביותר. בנוסף, קוסמים נדרשים להתאמן מספר חודשים, ולעיתים אפילו שנים, על קסם מתקדם בודד על מנת להגיע לרמת גימור מושלמת.

מלבד זאת, קוסמים מקצועיים משתתפים בהשתלמויות וכנסים במקומות שונים ברחבי העולם, על מנת להישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות של המקצוע. המחיר אמנם יקר מעט מהפעלות אחרות אולם התוצאה שווה את המחיר ובגדול.

 

האם כדאי לבחור בקוסם הזול ביותר?

אנשים רבים נוטים לחפש אחרי המופע הזול ביותר המוצע בשוק. נטייה זו מצליחה אמנם לחסוך כמה שקלים, אולם לעיתים קרובות המחיר הנמוך בא על חשבון האיכות. קוסמים רבים הינם חסרי ניסיון או בעלי אמצעים מוגבלים ועל כן המופע שלהם פעמים רבות אינו מצליח לגעת בקהל והחוויה הינה חלקית בלבד.

ברוב המקרים מומלץ להוסיף עוד סכום כסף קטן ולקבל קוסם בעל ניסיון, מקצועי אשר כולל את החבילה העוטפת כולה, ולא להתפשר על שירות חלקי בלבד.

קסמים באוויר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם