כמה עולה ארוחת על האש

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אז הגיע יום העצמאות או שסתם נפגשתם עם החברים והצעתם לארח מפגש "על האש" אצלכם בחצר. מה הבעיה הרי, רק קונים בשר מדליקים את המנגל וכולם מרוצים. זה אף פעם לא פשוט כמו שזה נשמע.

כל מי שאי פעם אירח יודע שהמצב לא כה פשוט. הרי תמיד יש משהו!

פעם שרפתם את הכנפיים ואז לא נשאר מספיק בשר גם לילדים וחם בחוץ אז כולם יושבים בתוך הבית, נכנסו לכם חרקים לבית, שכחתם להוציא את הבשר מהפריזר ועוד אלף ואחת סיבות למדוע הדברים יכולים להשתבש.

על כן, שאלת השאלות אשר מלווה אותנו החל מתכנון האירוע ועד סידור הכיסאות והחזרת המנגל למחסן היא איך להימנע מבעיות בערב העל האש שאתם מארחים.

שפים

למידע נוסף. הכנסו לאתר: grill.co.il

איך לעשות קניות לעל האש?

  • התחשבו בקניית הכמויות לפי המשקל של הבשר ולא לפי החישוב של "כמה קבבים ושיפודי פרגיות אחותי תאכל וכמה סטייקים הילדים שלי יאכלו?" חישוב מסוג כזה ברוב מוחלט של המקרים מוביל לקנייה מוגברת של בשר ולעיתים אף למקרים שכבר אין גחלים לוחשות כדי לבשל את כל הבשר שנקנה והופשר כהכנה לאירוע וכן גורם לבן אדם שעל המנגל לבשל למשך כל האירוע ולא ליהנות מההאירוע שלו.

על כן, התחשבו במשקל ממוצע של כ- 250-350 גרם בשר לבן אדם וחשבו לפיו את כמות הבשר שעליכם לקנות, כאשר עבור ילדים קטנים ניתן להתחשב בכמות קטנה יותר. באופן כזה, לדוגמא לארוחה לעשרים איש תוכלו לרכוש 5 קילו של בשר מסוגים שונים וכך תוכלו להעצים את העומק של המנגל שלכם.

חשוב להקפיד שבשיטה כזו את הבשר אשר יוצא מהמנגל תחתכו לפיסות קטנות ובכך תוכלו לוודא שכל האורחים יוכלו לטעום ולאכול מכל הסוגים השונים של הבשרים שנקנו. אופן זה עדיף הרבה יותר מאשר רכישה פשוטה של נקניקיות וקבבים לכל אחד בנפרד.

לרוב הבשרים הם ההוצאה המרכזית באירוח על האש כאשר קילו של בשר טוב יכול לעלות אף 120 שקלים לקילו ובמקרים שתרצו להתפנק יש נתחים שעולים עוד הרבה יותר. ממוצע של מחיר של בשרים לאדם (משוקלל גם עם הקנייה של הסלטים והפיתות) עומד על כ-25-40 שקלים לאדם בהתאם לאיכות הבשרים שאתם קונים.

  • על האש הוא לא אותו דבר אם לא מוגשים בו משקאות חריפים ושתייה קלה.

על מנת שהאורחים שלכם ואתם תוכלו להנות ממשקאות צוננים בלי ללכת ולחזור למטבח בכל רגע שאתם מעוניינים במשהו קר, מומלץ לקחת ארגז גדול  -פיילה – ולמלא אותה בקרח ובין קוביות הקרח לתחוב את המשקאות.  – כך יש תמיד משקאות קלים קרים ותחסכו לעצמכם את ההליכה הלוך ושוב לתוך הבית כל הזמן.

המחירים של השתייה משתנים משמעותית בהתאם לטעם האישי של הסועדים. יכול לנוע בין 5 שקלים לאדם ולעיתים אף ל-60 שקלים לאדם אם מחליטים לשתות וויסקי איכותי.

רוצים לקרוא על קייטרינג אסאדו לאירוע קטן כנוס לכאן.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם