כמה עולה ארון לבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

האם אתם מחפשים להוסיף עוד מקום בבית אך אינכם יודעים מאיפה להתחיל? שקלו להתקין ארון בחדרי השינה, במסדרונות או בנקודות הכניסה בבית. הוספת ארון לכל חדר בבית היא דרך נהדרת לנצל את החללים הלא מנוצלים. ארונות יכולים לעזור בהסרת העומס המצטבר באופן טבעי, ובכך לגרום לחדרים להיראות גדולים באופן קסום.

לחנות בול עץ מגוון רחב ומרהיב של עיצובים ודגמים ייחודיים המתאימים לחללים שונים ברחבי הבית. בין אם מדובר בארון חדש לחדר השינה ההולך ומשתדרג, ארון המיועד לאורך זמן לחדר הילדים ההולכים וגדלים, ארון אחסון גדול ונוח למחסן הבית או ארון מעוצב ומפנק המעניק נפח לחדר הסלון.

 

ארון בגדים

 

 

הארונות של בול עץ תוכננו, עוצבו ויוצרו על ידי מומחים בתחום עיצוב הארונות כשמטרתם ההיא להעניק לכם מקום ופתרון אחסון מרווח, נוח ונעים לשימוש לביגוד ולציוד שלכם ולהעניק מראה יפהפה, מרשים וייחודי לחדרים בבית שלכם. לפני שמתחילים לברר מחירים ועלויות של ארון חדש לבית, חשוב לבדוק כמה דברים משמעותיים וקריטיים לפני כן:

  1. הגדירו מה הוא הצורך שהארון הולך למלא – בין אם מדובר על ארון לחדר השינה שלכם או של הילדים, ארון לאחסון כלים שונים, ציוד ואוכל במטבח או אחסון של חפצים שונים בחלל אחר, חשוב להגדיר מה היעוד של הארון, איפה הוא הולך להיות ממוקם ומה יאחסן. האם מדובר בארון לאחסון בלבד או גם לתלייה. הגדירו את השיקולים האלה מראש כדי להיות יותר מדויקים במהלך החיפוש והמחיר.
  2. העיצוב הוא הקובע – בעת בחירת ארון חדש, חשוב שנתאים את עיצובו של הארון לעיצובו של החדר אליו הוא מיועד להיכנס. גודלו המסיבי של הארון ביחס לשאר הרהיטים משדר נוכחות לנוכחים ולאורחים בחדר וחשוב שיהיה מותאם לשאר הרהיטים. לחנות בול עץ מספר רחב דגמים אשר ניתן להתאים אותם לגודל החדר ולעיצוב שלו.
  3. מדדו את מקום האחסון שלכם – לחנות בול עץ מגוון של ארונות מעוצבים במגוון דגמים וגדלים. חשוב לקחת בחשבון את גודל הארון ביחס לחלל אליו הוא אמור להיכנס. ארון גדול יותר ככל הנראה יעלה קצת יותר מארון קטן.
  4. סוגי ארונות – לחנות בול עץ קיימים מספר סוגים של ארונות המיועדים לחללים השונים בבית, במגוון גדלים ופונקציות שונות. כמו למשל, קיימים לחדר השנה ארונות העשויים מעץ מלא והלם דלתות הזזה נוחות וקלות לשימוש. ארון זה מתאים בעיקר למי שחדר השינה שלו קטן ולא ניתן להכניס אליו ארון עם דלתות נפתחות כלפי חוץ.

באתר בול עץ ניתן למצוא ארונות איכותיים, מרהיבים בעיצובים ומוקפדים היטב על הפרטים הקטנים. מחירי הארונות נעים בין 1,300 ₪ ל-4,040 ₪ הכוללים אחריות מלאה. את המידות והצבעים של הארונות ניתן להתאים אישית לעיצוב החלל בו הוא מיועד להיות.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם