כמה עולה ארנק לנשים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל אישה צריכה ארנק שימושי שהיא אוהבת את העיצוב שלו ותרגיש בנוח לשלוף אותו כשהיא צריכה לשלם.

זהו אביזר פרקטי וקומפקטי שתמיד תצטרכי שיהיה עלייך ורצוי שעל הדרך הוא יהיה יפה ומחמיא.

זה ישמע אמנם קצת מצחיק, אבל בכתבה: כמה כסף תצטרכו להוציא על ארגונית מעוצבת לכסף?

 

מה הארנק שלך אומר עלייך

הארנק יכול להעיד הרבה על האופי שלך – לפי כמה שהוא מאורגן, מסודר, האם תמיד יש בו סכום פרוט, האם הוא ישן ומתקלף או חדש ונשמר יפה? את כבר מבינה לאן אנחנו חותרים. העיצוב של הארנק שלך (לחלוטין) מעיד עליך גם הוא: העיצוב מביע את חותמך האישי. אביזר קטן זה משדר את הטעם האישי, הסגנון והסטייל שלך, לכן ראוי שיביא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר את ההעדפות שלך (עיצוב אלגנטי \ מגניב \ ייחודי \ קלאסי \ מעודן \ שונה..) זו אחלה דרך לבטא את "האני" שלך, הצהרה או אמירה אישית. ארנקי נשים הם כבר מזמן לא בגדר רשות. זהו פריט חובה שיעזור לך לארגן את הכסף הקטן, שטרות וכרטיסים שברשותך בארנק אחד.

 

כמה עולה ארנק?

כמו כמעט כל פריט שקיים למכירה, יש מגוון לא קטן של ארנקי נשים לבחירה, הנבדלים אחד מן השני במחירי עלות, בהתאם לחומר הייצור, איכות, עיצוב ועוד. המחירים נעים, פחות או יותר בין כ- 10 ש"ח (בסטוקים / סופרים / הזמנה באינטרנט מאתרי סיטונאות ועוד) ויכול להגיע לעד אלפי שקלים, אם את מעוניינת בארנק איכותי ויוקרתי חתום בשמם של מעצבי או מותגי על.
קיצוניות לכאן או לשם – אף פעם לא מומלצת (בהתאם ליכולת, כמובן) ולכן ההמלצה שלנו היא ללכת על "דרך האמצע", כפי שהרמב"ם הציע בחוכמתו. מחד גיסא תרצי לרכוש מוצר איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן ולא יפרם או יתפרק ברגע , ומאידך גיסא שעיצובו יתאם את היפה בעינייך ולא יביא אותך לידי התפשרות. ארנקי נשים טובים שאת לא צריכה למשכן עבורם את הבית – נעים בין 50 ל- 160 ש"ח ולא יותר, כמוצר צריכה שימושי, בסיסי ונאה למראה (אלא אם יש לך את היכולת והרצון להשקיע יותר בשביל עיצוב אופנתי ספציפי או איכות גימור גבוהה יותר) אלו מחירים סטנדרטיים וסבירים עבור ארנק פרקטי, איכותי שמשדר בעיצובו יופי ויוקרה.

 

לסיכום,

כל אישה צריכה ארנק שתוכל לשאת בגאווה, בידיעה שהוא שומר על על תכולתו בצורה הטובה ביותר ועוזר לה לשמור גם על הסדר והארגון בתוכו בשיא השיק והסטייל. עיצוב כלבבך יבטא את סגנונך האישי, הייחודי וגם יצבור מחמאות בשפע מהסובבים אותך. השקעה של כ- 100 ש"ח תהיה מספקת לרכישת הארנק האולטימטיבי עבורך. עכשיו נשאר לך רק לבחור מבין המבחר שקיים את העיצוב ואפשרויות החלוקה המועדפות עלייך ולרכוש.
תתחדשי!

 

שטרות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם