כמה עולה באלאנס בורד בגדלים שונים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יותר ויותר מחקרים מצביעים כי חיזוק שרירי הליבה הינו הכרחי לבריאות ויציבות הגב, ואף תורם משמעותית לשיווי המשקל.

הבאלאנס בורד משלב בדיוק את שני האימונים הללו ומשמש כאביזר אימון המשלב הנאה ושיפור הכושר הגופני על כל היבטיו.

בשנים האחרונות הפך הבאלאנס בורד לנפוץ יותר ויותר בקרב מתאמנים. בעבר השימוש בלוח העץ על גבי גליל היה בעיקר בקרקס, ובשנים שלאחר מכן השתמשו בו רבות באימוני גלישה, על מנת לאמן וללמד את הגולשים לשמור על שיווי משקל על הגלשן בעת רכיבה על הגלים.

בהמשך, התגלה הבורד כמוצר מעולה לאימונים שאינם מיועדים אך ורק ללמידת גלישת גלים, אלא ככלי מעולה לאימון על שיווי המשקל וחיזוק שרירי הליבה.

 

מדוע באלאנס בורד תורם משמעותית ליציבות?

הבאלאנס בורד בנוי מלוח עץ שמונח על גליל קשיח. בעת השימוש על המתאמן לנסות ולעמוד ביציבות על הלוח, בזמן שהוא זז מצד לצד ללא הפסקה בעת שהגליל מתגלגל תחתיו.

שמירה על יציבות בעת השימוש בבאלאנס בורד הינה פעולה לא פשוטה בכלל, שכן יש לשמור על שיווי משקל ושימוש כמעט בכל השרירים שבגוף. האימון מחזק את האיזון והיציבות שבגוף באופן אינטואיטיבי, ומקנה יכולות ריכוז גבוהות.

באלאנס בורד תורם לשיפור התנועתיות וביצועים בתחום האגרוף, רכיבת אופניי הרים, יוגה, וכמובן גלישה.

 

באילו גדלים ניתן לרכוש את הבאלאנס בורד?

כיום רוב החנויות אינן מציעות גדלים שונים של באלאנס בורד ומציעות עיצוב שונה בלבד בלוח העץ והמחיר נקבע ע"פ העיצוב. אולם, ישנן חנויות אשר כן יודעות להציע גדלים שונים של הלוח, ויודעות להתאים את גודל הבורד למשתמש הרלוונטי.

גודל הבורד כמובן מושפע מגובהו של המשתמש, בורד ארוך יותר יתאים לאנשים גבוהים, ובורד קצר לאנשים נמוכים.

הבורד הארוך נקרא " לונג בורד " והשימוש בו בהחלט קשה יותר ומתאים לאנשים אשר מכירים את המוצר ויחסית נחשבים למתקדמים בשימוש בו, מכיוון שהפיסוק על הלוח בעת השימוש צריך להיות רחב יותר ועל כן השמירה על שיווי המשקל תהיה קשה יותר.

בנוסף, ישנו באלאנס בורד נוסף אשר צורתו דומה לצורת קשת, והשימוש בו שונה מהשימוש בבאלאנס בורד המוכר, מכיוון שהוא אינו מצריך שימוש בגליל. בעזרת הבורד המעוקל ניתן לשלב אימוני יוגה ופילאטיס.

 

מה המחיר?

מחיר הבאלאנס בורד משתנה בהתאם לגודלו. בנוסף, המחיר משתנה בהתאם לעיצוב הלוח.

ישנה האופציה להזמין לוח ועיצוב בהזמנה אישית, וישנה האופציה להזמין לוח בעיצובים שהחנות יודעת להציע, מחיר הלוח יהיה יקר יותר במידה והעיצוב יהיה אישי.

הלוח הארוך, או בשמו המקצועי " לונג בורד ", מעט יקר יותר מהבאלאנס בורד הרגיל, ולוח העץ המקושת הינו גם מעט יקר יותר, אך לא בצורה משמעותית.

המחירים ינועו בין 400 שקלים בממוצע לבורד חלק רגיל, 500 שקלים לבורד מעוצב ו – 650 – 700   שקלים בממוצע ללונג בורד.

 

סקייטבורד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם