כמה עולה בדיקה של הר הכסף הפרטי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמעט כל אחד, אם ידבר באופן כן לחלוטין, יעיד על עצמו שהוא לא מבין לחלוטין את מצב החסכונות השונים הרשומים על שמו. בין אם מדובר על חיסכון בבית השקעות נידח, או בחשבון חיסכון שנפתח עבורכם על ידי אחד הסבים, כדאי מאוד שתמצאו את החשבונות הללו, ותנצלו את הכספים בהם היטב. במאמר זה נפרט על המחיר של בדיקת החשבונות הרשומים על שמכם באתר הר הכסף.

 

מדוע שווה להשקיע בבדיקה המתבצעת באתר?

בעבר, הדרך הטובה והפשוטה ביותר לבצע בדיקה אחרי חשבונות הרשומים על שמכם, הייתה שכירת בעל מקצוע שיעשה זאת עבורכם. היום, לכל אחד יש את האפשרות לבדוק באופן עצמאי במאגרי הבנקים וחברות ההשקעות בישראל, ולאתר את כלל החשבונות הרשומים על שמו. הר הכסף, הוא אתר שהוקם על ידי המדינה, ומטרתו להפוך את המידע על חשבונות הרשומים על שמם של אזרחי ישראל, לנגיש, קל להבנה, וזמין. הזמינות של המידע באתר מאפשרת לעשות בו שימוש כדי למפות את כלל הנכסים הפיננסיים שלכם. גם אם במשך שנים ארוכות התייחסתם לנושא לא ברצינות, עם האתר תוכלו סוף סוף לעשות סדר. שווה להשקיע בבדיקה המתבצעת באתר, בין השאר מאחר וההבדל בין פוטנציאל הרווח של איתור חשבון לא מוכר, לעומת עלות ההשקעה הכספית הוא עצום.

 

האם יש הבדל בין שימוש חד פעמי לרב פעמי?

השימוש בהר הכסף הוא אינו חינם. הסיבה לכך היא בין השאר כדי למנוע ניסיון פריצה לחשבונות של זרים, ואיתור מידע על קרובים ושארים. בנוסף, הפעלת השירות ברמה גבוהה, ותוך שמירה על אבטחה מלאה של המידע הנמסר באתר, דורשת הוצאה כספית מכובדת. למרות זאת, כדי לקדם את השימוש באתר, המדינה מאפשרת לקבל את ההרצה הראשונה של שמכם במאגרים הזמינים בו חינם אין כסף. הרצה זו לבדה מספקת כדי להעניק לכם תמונת מצב מלאה על מצבכם. במידה ואתם רוצים לבדוק שנית את המידע, כי אתם חוששים שישנו מידע שחסר לכם בשל איות שונה של שמכם, או שאולי ישנה טעות ברישומים, תאלצו לשלם על השירות.

 

איך להתנהל נכון עם תוצאות הבדיקה?

לאחר סיום הבדיקה, ואיתור כלל החשבונות הרשומים על שמכם, הגיע הזמן להחליט מה לעשות. כדאי מאוד לבדוק את התנאים שמציע לכם כל אחד מהחשבונות הרשומים על שמכם. יתכן וחלק מהחשבונות מציעים תנאי חיסכון מעולים, וכדאי מאוד לשמר אותם. נסו לתמרן בין הרצון לשמור על החשבונות עם התנאים הטובים ביותר, לבין השאיפה לצמצם את כמות החשבונות הזמינים, וכך לקבל שליטה טובה יותר על הנעשה עם כספכם. לאחר ריכוז התמונה המלאה, תוכלו לבחור כיצד להמשיך הלאה. חלק מהאנשים יעדיפו להתחיל בהשקעת הכספים שנמצאו בבדיקה, ואחרים יעשו בהם שימוש אחר על פי רצונם.

 

הר הכסף

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם