כמה עולה בר מים – השוואת מחירי ברי מים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

במהלך עשרות השנים האחרונות חלחלה לתודעת הציבור בישראל ההכרה בחשיבות של צריכת מים מסוננים איכותיים, וכמעט שלא ניתן למצוא היום בית בישראל שלא קונה בקבוקי מים או מחזיק מתקן מים חדשני.

עבור אלו מכם שמחפשים לשדרג לבר מים איכותי או רוצים להוזיל את מחיר המים החודשי, יצאנו להשוואת מחירים בקרב החברות הגדולות לברי מים. מי הכי זול ומה עדיף, בר מים מסוננים או מים מינרליים?

 

בר המים של נביעות

בחברת נביעות תוכלו למצוא מספר מסלולים שונים שמחירם תלוי בעיקר בכמות המים לה אתם זקוקים. כמובן, המים שהחברה מציעה הם מים מינרליים, ולא מים מסוננים ולכן המחיר החודשי משתנה בעקבות כמות המים. ככלל, כדי המים אותם מספקים בחברת נביעות מגיעים בנפח של 18.9 ליטר.

המחיר לחודש: במידה ותבחרו במסלול של כד אחד בחודש, מחיר הבר יהיה כ61 ש"ח בחודש. אם תבחרו לקחת שלושה כדים בחודש, המחיר של כל כד צונח ל38 ש"ח, ואם תבחרו בחמישה כדים או יותר תוכלו לקבל אותם במחיר של 25 ש"ח לכד בלבד.

 

בר מים מי עדן

גם במי עדן מציעים מספר מסלולים שונים של בר מים מינרליים, ובדומה לנביעות גם פה המחיר החודשי של כל כד תלוי בנפח המסלול בו תבחרו. במי עדן תוכלו למצוא כדים בנפח משתנה של 11 ליטר לכד או 18.9 בדומה לנביעות. ומחירם של שלושה כדים בנפח 11 ליטר בחודש הינו כ95 ש"ח ו104 ש"ח עבור ארבעה כדים בחודש.

עבור 2 כדים של 18.9 ש"ח בחודש תשלמו כ104 ש"ח בחודש (52 ש"ח לכד) ועוד 3 כדים גדולים תשלמו כ113 ש"ח בחודש – מחיר ממוצע של 37.7 ש"ח לכד.

בסך הכל, נראה שהמחיר עבור בר מים במי עדן דומה למדיי לאלו של נביעות ותלוי בגודל המסלול, כאשר במי עדן מציעים מחיר אטרקטיבי יותר עבור לקוחות שזקוקים לכמות מים קטנה יותר.

 

בר המים תמי 4 של שטראוס

בשונה מנביעות ומי עדן, בר המים של שטראוס מציע מים מסוננים ולא מים מינרליים. המשמעות של כך היא שתשלמו מחיר חודשי קבוע עבור המכשיר ללא תלות בכמות המים שתצרכו. אין ספק שיש בכך נוחות מסוימת שכן אתם לא צריכים להיכנס לחישובים של כמות המים החודשית לה אתם זקוקים, ולא תמצאו את עצמכם נודדים בין מסלולים כדי להגדיל או להקטין את כמות המים עליה אתם משלמים.

בשורת המחיר, מחירו החודשי של בר המים תמי 4 נע בין 87 ש"ח לחודש עבור המכשיר הפשוט יותר, ומגיע עד ל118 ש"ח בחודש עבור הדגם המשוכלל יותר שכולל אפשרות הגזה. כשבתווך תוכלו למצוא גם את בר המים Primo, במחיר של 98 ש"ח לחודש.

 

כוס מתמלאת מים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם