כמה עולה גנן לטיפוח גינת הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם אתם גרים בבניין משותף ובין אם בבית פרטי, ישנה חשיבות רבה לחזות המבנה ולטיפוחו. את הנראות הדקורטיבית ניתן להשיג באמצעות שירותי גננים לטיפוח גינת הבית. המאמר יפרט מה תפקידם וכמה זה יעלה לכם.

 

מדוע להשקיע בגינה?

גינה של בית יכולה להיות חזיתית, עורפית או גם וגם. לא משנה היכן ממקמים אותה היא שומרת על חזות המבנה מבחינת הנראות ומעניקה אווירה נעימה וטבעית לדיירי הבית. כשמדובר בגינה לבית פרטי, הגינה משמשת כמקום ישיבה לאתנחתא, אירוח, עיסוק בספורט ומנוחה. ולכן יש לשים דגש על מקומות מוצלים, פינות ישיבה נוחות, מדשאה, גינת תבלינים לשימוש ביתי, גינת נוי נעימה וריחנית ועוד. כשמדובר על בנין משותף יש לתכנן את הגינה שתתאים להרכב הדיירים. כשגרים בבניין מבוגרים וילדים חשוב לפזר ספסלי ישיבה, מקומות מוצלים, דשא סינטטי וצמחייה מגוונת. למשל בכניסה לבניין המגורים ניתן לעצב גינה טרופית או גינת ורדים צבעוניים ובחלק העורפי דשא סינטטי, צמחי תבלין, פרחים מגוונים, שיחים ועצים שונים בהתאם לגודל הגינה. הגינה משפרת את איכות החיים, היא מרגיעה, משמשת כמקום מפלט ומשפרת את האסתטיקה של המבנים.

 

שירותי גינון וטיפוח

על מנת שהגינה תלבלב ותהיה מאורגנת ואסתטית מומלץ להשתמש בשירותי גינון וטיפוח הגינה. הסיבות לכך הן פשוטות. בין אם אתם גרים בבית פרטי ובין אם בבניין משותף, אין זמן לטפח את הגינה כי העיסוק בחיי היום יום לא מותיר מספיק זמן לכך. העבודה והעיסוק עם המשפחה גוזלים גם כוחות רבים וקשה להכניס את טיפוח הגינה לסדר היום, למרות שניתן לטפח אותה גם לבד. כאשר מזמינים גנן באופן קבוע ומשלמים עבור השירותים שלו מקבלים גינה מטופחת, גיזום, צביעה, שתילה, ניקוי, איסוף פסולת ועלים יבשים, השקיה, טיפוח ערוגות וכל מה שצריך כדי שהגינה תמשיך לפרוח ולהיות יפה.

 

כיצד לבחור גנן מקצועי?

על מנת שתבחרו בגנן מקצועי, איכותי ואמין חשוב לקבל המלצות ממכרים שהתנסו בשירות של גנן כזה או אחר. אפשרות נוספת היא לחפש באתרי האינטרנט או באינדקסים השונים גננים מומלצים שהלקוחות דירגו אותם ונתנו להם חוות דעת. בחירה של גנן בירושלים או גנן מומלץ בתל אביב תעשה את ההבדל כאשר הוא יישא ברזומה והצלחות קודמות. בנוסף, חשוב לערוך השוואה מחירים בין הגננים. גם כאן ניתן להיעזר באתרים ובאינדקסים השונים ברשת ולערוך את ההשוואה. כדי לסבר את האוזן, בממוצע טיפוח גינה פרטית עד 50 מ"ר פעם בשבועיים תעלה בין 300-600 ₪ לטיפול שוטף, גינה של 100 מ"ר תעלה בין 600-1,000 ₪ לאותו טיפול. אם אתם זקוקים לגיזום, בממוצע יעלה לכם כ-700 ₪, כיסוח דשא עד 450 ₪ וניקוי חד פעמי ויסודי של הגינה כולל הכול יעלה בין 550-850 ₪.

גינה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם