כמה עולה גריל גז ומספר טיפים לברביקיו מוצלח

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין תמונה ישראלית יותר ממשפחה שנהנית מאחר הצהריים של על האש מעולה. מהפארק הלאומי ועד חצרות הבתים הפרטיים עולה ריח העשן הנהדר וגורם לבטן של כולם לקרקר בהתלהבות. זה יכול להיות בחגים, ביום העצמאות או סתם בשבת ספונטנית שבא להתפנק בה עם אוכל טוב ואווירה של חופש. בשביל להבטיח את העל האש המעולה שלכם, הכנו לכם מאמר על כמה עולה גריל גז ומספר טיפים לברביקיו מוצלח.

סטייק אנטריקוט

גריל גז

גריל גז הולך ונהיה פופולרי יותר בשנים האחרונות. בעבר ברביקיו היה פעולה ספונטנית שהתאפשרה גם באמצעות מנגל מתכת קטן שאפשר לקנות בכל חנות נוחות שהיא. גם היום האופציה הזו קיימת, אבל היום הברביקיו נתפס בעיני אנשים רבים כדבר הרבה יותר רציני, ובהתאם הם רוצים לערוך אותו עם כלים מקצועיים ואיכותיים.

גריל גז לחלוטין מתפקד ככלי כזה, שמאפשר צלייה קלה, נוחה ונקייה, ומאפשרת לכם לארח בבית את אירוע הברביקיו המושלם.

כמה עולה גריל גז ומספר טיפים לברביקיו מוצלח

השאלה כמה עולה גריל גז היא שאלה רחבה ביותר. המחירים של גריל גז משתנים בהתאם לגודל, המפרט והשימוש של גריל גז. קיימים גרילי גז קטנים וקומפקטים במחירים של 1,200-1,600 ש"ח, קיימים גרילי גז בינוניים עם משטח עבודה וכירת צד נוספת לבישול וטיגון שמחירם נע בין 4,700 ש"ח ל-6,400 ש"ח, וקיימים גם גרילי גז גדולים ומעוצבים שמחירם ינוע בין 12,500 ש"ח ל-17,000 ש"ח. הכל תלוי בצורך.

טיפים לברביקיו מוצלח

ברביקיו מוצלח מתחיל קודם כל בסוג הגריל עליו צולים. גריל גז יבטיח צלייה מעולה של הבשר והירקות, ולכן מומלץ מאוד להצטייד באחד כזה לארגון ערב הברביקיו הבא שלכם.

טיפ נוסף הוא בחירת הבשר. אל תתפשרו, בחרו בשר טוב ואיכותי מאטליזים מומלצים.

צלו את הבשר בטמפרטורה טובה ומומלצת לפי סוג הבשר. שימו לב שהטמפרטורה לא גבוהה מדי ותשרוף את הבשר, ולא טמפרטורה נמוכה מדי שלא תאפשר אפקט צלייה טוב ומהיר.

הכינו תוספות טעימות לצד הבשר. תפוחי אדמה אפויים, צ'יפס, אורז או שיפודי ירקות מגוונים, בתוספת של חומוס, טחינה וסלט חי – יכולים לשדרג את ארוחת הברביקיו שלכם בכמה וכמה רמות.

איך אתם עם יין אדום? יין אדום הולך מעולה עם ארוחת ברביקיו טובה. צלחת עם סטייק מעולה מתובל במלח גס ופלפל כשלצידו כוס יין אדום מפנק, תשאיר אתכם מרוצים, שבעים ומבושמים בדיוק במידה הנכונה.

D&S – חלוצת ייבוא הגרילים בישראל

רוצים לדעת עוד על סוגי גריל גז מומלצים ומתכונים לעל האש מעולה? היכנסו לכאן והציצו באתר של חברת די אנד אס בע"מ. סיירו בין מבחר הגרילים, בחרו מתכון לצליית נתח סינטה או שיפודי עוף ברוטב בוטנים והזמינו את החברים והמשפחה לערב ברביקיו מלא בטעמים. והיי, אל תשכחו להזמין גם אותנו!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם