כמה עולה גריל גז גדול לגינת הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כאשר מתכננים את גינת הבית, לא מספיק לתכנן רק את הפיזור של הצמחייה.

גם אם בחרתם עצי פרי נהדרים, השארתם מקום לגינת ירק והשקעתם במדשאה מטופחת – ההנאה שלכם מהגינה לא תהיה שלמה בלי מקום ישיבה משפחתי.

פינת ישיבה משפחתית בגינה יכולה בהחלט לכלול גם אמצעי בישול.

גריל גז יכול להיות התוספת המושלמת לגינת הבית, וניתן לעשות בו שימוש בנוחות.

 

העלות של הכנת תשתית הגז במרפסת

לגרילי הגז שלנו יש לרוב צורך בחיבור גז ייחודי, בהספק אשר יאפשר להוציא מהם את המרב. גריל גז סטנדרטי דורש הרבה יותר גז מאשר הבישול הסטנדרטי על הכירה בבית. כאשר מדובר על הוצאת תשתית ייעודית לגריל הגז למרפסת הבית, אתם מדברים על סכומים שעלולים להיות גבוהים יחסית. תוכלו להסתפק ברכישת בלוני גז ייעודיים, אך רבים בוחרים להימנע מכך בשל הסיכון הבטיחותי, וההפרעה האסטטית לגינת הבית. רכישת בלוני גז ייעודיים תוזיל את התהליך, מאחר והיא אינה דורשת התחברות לתשתית הביתית, וניתן לסיים כך את ההתקנה תוך זמן קצר בהרבה. חשוב מאוד לוודא שאתם מתקינים את תשתית הגז במרפסת עם בעל מקצוע עליו אתם סומכים, מאחר וחיבור לא תקין עלול לגרום לדליפת גז ולסכנת חיים.

 

הכנת השטח לבישול בגז

לאחר שהכנתם את התשתית לחיבור הגריל לזרימה מספקת של גז, עליכם לוודא שהשטח עצמו מוכן לקבל את הגריל. גריל גז גדול דורש שטח מיושר רחב יחסית. תוכלו לעיתים להגביה את רגלי הגריל בנפרד ולאזן אותו בצורה זו, אך מדובר בפתרון רחוק מאידיאלי. הדרך הטובה ביותר, היא למקם את גריל הגז על גבי שטח מיושר. אם יש לכם בגינה דק עשוי עץ ומיושר היטב, תוכלו למקם עליו את גריל הגז, אך כדאי מאוד לוודא שהעץ עצמו הוא עמיד בפני דלקות. חשוב מאוד לוודא שגריל הגז יהיה מקובע היטב, ושהסיכוי לנפילה שלו יהיה קטן ככל האפשר. גינה בה רצים ומשחקים ילדים, מחייבת קיבוע מושלם של גריל הגז, מאחר ונפילה שלו לאחר התנגשות עם ילד משחק יכולה להוביל להרס מוחלט של הגריל שלכם, וכמובן לפגיעה בילד המשחק. עלות הכנת השטח תלויה כמובן במצב הנוכחי בגינת הבית שלכם, ובגודלו של גריל הגז הנבחר.

 

השפעות שונות על תמחור הגריל עצמו

גריל הגז למרפסת עצמו, מתומחר לפי פרמטרים רבים. החברה המייצרת את גריל הגז משפיעה המון על המחיר. חומר הגלם ממנו עשוי הגריל הוא בעל השפעה אדירה גם הוא. גריל גז למרפסת צריך לעמוד בפגעי מזג האוויר, בלי להחליד או להיפגע, ולחומרים המרכיבים אותו ולהנדסה מוצלחת השפעה אדירה על כך. נוסף על כל אלו, ההספק של גריל הגז, ויכולתו להכין כמות גדולה של בשרים בזמן קצר, הוא בעל השפעה מכרעת על המחיר.

 

בשרים בצלייה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם