כמה עולה דובי ענק ורוד ?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בובות פרווה רכות הן נעימות למגע ומשרות רוגע.

הדמות התמימה והמתוקה של הדובי נותנת תחושה של נחמה, אופטימיות, חום ואהבה.

כל אדם בעולם צמא לרגשות האלו לכן השימוש בבובות דובי הוא כה נפוץ.

כמו כן, ילדים אוהבים לשחק עם בובות של חיות פראיות שבמציאות הן לא באמת נגישות להם.

הם עושים זאת משום שכך הם מבטאים את הצורך שלהם בחיבור לטבע ואת אהבתם לחיות.

אם אתם רוצים להראות לילד שלכם או לאישה שלכם שאתם אוהבים אותם – קנו להם דובי ענק, פרוותי וחמוד.

 

להראות שהשקעתם

לפני שנצלול למחירים חשוב לציין שאהבה גדולה נמדדת במעשים גדולים – אם תיקנו מתנה קטנה ולא משמעותית לילד שלכם או לאישה שלכם, הם לא יתלהבו. בובת דובי קטנה לא מראה כמה אכפת לכם, אבל כשהאהוב שלכם יקבל דובי ענק הוא יבין כמה אתם אוהבים אותו ומוכנים להשקיע בשבילו.

 

לימדו את הטעם של מי שאתם נותנים לו מתנה

טיפ כללי – לפני שאתם קונים מתנה למשהו נסו להבין את הטעם שלו. עוד טיפ – לאנשים עם טעם מאוד ייחודי אל תביאו מתנות, תנו להם שובר. ובקר לדובי, נסו להבין מה ישמח את בעל המתנה – דובי קטן או גדול, באיזה צבע, באיזה עיצוב וכיוצא בזה. מגוון בובות הדובי הוא מאוד גדול וביכולתכם להתאים לאהובכם את הדובי המדויק בשבילו.

 

מחיר של דובי באורך מטר

אם אתם מעוניינים בדובי גדול ומושקע, אבל לא אחד שיתפוס הרבה מקום במיטה – תקנו את הדובי הזה. דובי בארוך מטר יכול להתאים לילד קטן כיוון שהוא לא יהיה לו כבד ומאיים. המחיר של דובי ורוד זה נע בין 90 שקלים ל150 שקלים – בהתאם לעיצוב ולחנות בה אתם קונים.

 

מחיר של דובי באורך מטר וחצי או מטר שישים

דובי כזה משמעותית יותר גדול לכן הוא מותאם לילדים גדולים יותר. כמו כן – אם אתם רוצים לחסוך בעלויות הדובי הזה יכול להיות תחליף הולם לדובי הכי גדול. המחירים שלו נעים בין 130 שקלים ל250 שקלים – תלוי בעיצוב ובחנות בה אתם קונים.

 

מחיר של דובי באורך שני מטר

חולמים לקנות לילד שלכם את הדובי הכי ענק ליומולדת ? זו תהיה הבחירה המושלמת. הדובי הזה האו מתנה מושקעת עליה הרבה מהילדים והנשים חולמים. המחיר שלו נע בין 200 שקלים ל330 – תלוי בעיצובו בחנות בה אתם קונים.

 

לסיכום

דובי הוא מתנה נהדרת שרוב האנשים ישמחו לקבל. לפני שאתם קונים נסו להבין מה הטעם של מי שיקבל את הדובי. המחירים עולים ככל שהדובי גדול יותר ויש להחשיב גם את דמי המשלוח אלא אם כן אתם אוספים מהחנות. חשוב לציין שלעיתים הזמנה של דובי מחו"ל יוצאת משתלמת יותר. קנייה מהנה !

 

אישה מחבקת בובה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם