כמה עולה דירה חדשה מקבלן באזור המרכז? המחירון הכללי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכישת דירה, היא הרכישה בעלת הסכום הממוצע הגבוה ביותר, מבין הרכישות שאורך כל זוג צעיר בשנות חייו הראשונות. על כן מדובר בתהליך מורכב מאוד, אשר דורש תשומת לבכם לכל הפרטים הקטנים ביותר ומחייב אתכם לבצע תכנון מוקפד ומדויק על מנת למצוא את הנכס שעומד בכל הדרישות שלכם.

עולם הנדל"ן הישראלי, אשר מציג בשנים האחרונות מחירים גבוהים במיוחד, מאתגר את הזוגות הצעירים ומחייב אותם לצאת מן הקופסה על מנת למצוא בית חדש, במחירים נוחים. אבל כדי לאפשר לכל זוג צעיר להתחיל את החיפוש שלו בצורה היעילה ביותר, חשוב להכיר את מחירי השוק, להתייעץ עם מומחים כמו String Estates שיווק נדל״ן למגורים, להתייעץ עם יועץ נדל"ן מקצועי על מנת לבצע הערכה מסודרת של עלויות הרכישה. בדיוק לשם כך, יצרנו לכם את מחירון הנדל"ן של מרכז הארץ בצורה מרוכזת.

דירה חדשה

 

מחירי הדיור בערים המרכזיות בישראל

אם אתם רוצים לרכוש דירה במרכז הארץ ואתם לא יודעים בדיוק את טווח המחירים, חשוב שתכירו את המחירון שלנו אשר יכול לאפשר לכם לבצע את הרכישה הנכונה לכם:

  • תל אביב – העיר השנייה בגודלה בישראל, היא גם העיר היקרה ביותר בישראל. תל אביב היא מרכז תרבותי ועסקי גדול במיוחד, ומהווה מוקד עניין משמעותי מבחינת רוכשי נדל"ן. על כן עלויות רכישת נכס חדש בתל אביב, מתחילות ממחיר ממוצע של 41,200 ש"ח למטר רבוע. המחיר הממוצע של דירה מתקרב לשלושה מיליון שקלים, כך שמדובר בעיר יקרה במיוחד. אפשרויות המחייה בתל אביב הן רבות ואתם יכולים למצוא דירות במחירים נמוכים יותר, אך חשוב לשים לב שאתם תאלצו להתפשר על תחומים מחיה אחרים כמו חינוך או תשתיות.
  • רמת גן – צעירים רבים שלא מצליחים לרכוש דירה במרכז תל אביב, בוחרים לפנות לעיר השכנה, רמת גן. במרחק קצר של נסיעה תוכלו למצוא דירות נעימות בתוך שכונות שקטות יותר, אשר מאפשרות לכם ליצור רמת חיים משפחתית ונוחה יותר. המחיר הממוצע למטר רבוע בתוך רמת גן, נכון להיום הוא 22,700 ש"ח, כאשר מחיר דירה ממוצע בעיר הוא 1,884,522 ש"ח. מדובר בסכומים נמוכים יחסית, אשר מאפשרים למשפחות צעירות להתמקם בעיר ועדיין לקבל את חוויית המגורים האולטימטיבית במרכז הארץ.
  • בני ברק – בני ברק היא עיר בעלת תמהיל תושבים שונה במיוחד מכל עיר אחרת במרכז הארץ. מרבית התושבים של העיר באים מהזרם החרדי, ולכן הם מעוניינים לחפש דירות שיתאימו למשפחות גדולות יותר נכון. להיום מחיר ממוצע למטר רבוע של דירה בתוך בני ברק, הוא 25,800 ש"ח. לצד זאת, אתם יכולים למצוא גם לא מעט דירות במחירים נמוכים יותר, ולכן חיפוש בעיר הוא חיפוש שיכול להיות רלוונטי מבחינתם של אזרחים רבים.
  • ראשון לציון – ראשון לציון היא אחת מהערים הגדולות ביותר בארץ, אשר חווה תנופת בנייה עצומה בשנים האחרונות. גם בראשון לציון מחירי הדירות עלו משמעותית בשנים האחרונות כאשר העלות כיום למ"ר היא 21,500 ש"ח. העיר מציגה נתונים מעולים מבחינה חברתית ולכן היא בחירה מושלמת למשפחות.

 

רכישת הדירה המושלמת – מחיר הוא רק חלק מההחלטה

כאשר אתם רוצים לרכוש דירה חדשה, אתם רוצים להשקיע משאבים רבים על מנת למצוא את אזור המגורים המתאים לכם. ולכן חשוב לשים לב שאתם בוחרים דירה שעומדת בתנאי התקציב שלכם, אך גם בתנאי הסביבה והחברה אותם אתם רוצים ליצור לעצמכם. מיקום הדירה שלכם מאפשר לכם לקבל את איכות החיים האופטימלית לבני המשפחה, וליצור חוויית מגורים מושלמת. לכן חשוב לשים לב לכל הפרמטרים הנלווים לקניה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם