כמה עולה דלק לרכב פרטי כל חודש בממוצע

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם אתם נוהגים ברכב מיני, סופר מיני או אולי בכלל SUV, אתם צריכים לדעת כמה אתם משלמים על דלק מדי חודש. כמו כן, צריך גם לדעת כיצד ניתן לשפר את צריכת הדלק של הרכב ולחסוך בכסף על הוצאות הדלק. בואו נדבר על זה, כמה דלק צורך רכב משפחתי בממוצע?

בעידן של היום הטכנולוגיות הן מתקדמות ומשתפרות כל הזמן, מה שגם מאפשר לנו להנות מחיסכון בדלק. למעשה, עולם הרכב הולך כל הזמן יותר ויותר לכיוון המחוזות החשמליים. מה שהתחיל עם רכבים היברידיים, המשיך במהרה לרכבים חשמליים ב-100%. למי שפחות מכיר עם המונח, רכב היברידי הוא רכב שצורך גם דלק וגם סוללה חשמלית. אם כך, לפני שמדברים על עלות דלק לרכב פרטי בחודש, קודם צריך לדבר על סוג הרכב.

 

באיזה סוג רכב אתם נוהגים וכמה דלק הוא צורך?

באיזה סוג רכב אתם נוהגים? אתם ברכב עם מנוע דיזל? אולי מנוע בנזין טורבו? ומה לגבי רכבי היבריד? כך או כך, כל רכב צורך כמות שנה של דלק מדי חודש. לרוב, רכב משפחתי עם מנוע בנזין של 1,000 – 1,400 סמ"ק יצרוך ליטר דלק ל-14-17 ק"מ.

אם אתם נוהגים ברכב היברידי, כנראה שהוא צורך בערך ליטר דלק ל-16-22 ק"מ (בממוצע). לגבי רכבים משפחתיים עם מנועים גדולים מ-1.4 ליטר, צריכת הדלק הממוצעת יכולה לנוע בין 15 ק"מ ל-19 ק"מ לליטר דלק.

 

כמה דלק זה יוצא לי בחודש?

אם אתם שואלים את עצמכם כמה דלק אתם משמים במהלך החודש, אתם צריכים לבדוק קודם כמה קילומטרים אתם גומעים מדי חודש. הממוצע השנתי הוא בערך 20,000 ק"מ – 27,000 ק"מ לרכב משפחתי ממוצע. בפועל, זה אומר בערך שאתם צורכים בערך 800 ₪ – 1,150 ₪ דלק בחדש.

לאחר שרואים את המספרים, לפתע מבינים שצריכת הדלק מהווה הוצאה ממש לא מבוטלת, לפעמים אפילו כבדי למדי. אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות דלק, הפתרון הוא דלקן אוניברסלי לרכב. התקנת דלקן אוניברסאלי ברכב מאפשרת לכם לקבל הוזלה על עלויות הדלק.

 

עד כמה אפשר לחסוך עם דלקן אוניברסאלי?

אמנם ההוזלה היא מינורית בתדלוק חד פעמי (מס' אגורות), אבל במסתכם, מדובר בסכומים לא מבוטלים. אם מסכמים את זה לאחר שנה, דלקן אוניברסאלי יכול לחסוך לכם גם מאות שקלים. מעבר לדלקנים אוניברסאליים, ישנן שיטות נוספות להוזלת עלויות הדלק השנתיות.

תנסו לשפר את צריכה הדלק בעזרת תוספים לדלק, שניתן לרכוש בכל חנות חלפים בדרך כלל. רק שימו לב, תקפידו להשתמש אך ורק בתוספים איכותיים שנבדקו ומוכרים בשוק. כמו כן, תקפידו תמיד על תחזוקת הרכב בצורה הנאותה ביותר. זה גם כן משהו שיאפשר לכם לשפר את צריכת הדלק של הרכב שלכם.

רכב צהוב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם