כמה עולה הובלה עם מנוף

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הובלה עם מנוף מאפשרת ליעל משמעותית את תהליך ההעברה, ולשמור על פריטים היקרים לליבכם. הובלה של ריהוט גדול, ישן או רגיש כמו פסנתר כנף או ארון עץ, תתבצע באופן פשוט ובטוח בהרבה עם מנוף, בעיקר אם מדובר על קומה גבוהה. המחיר של הובלה עם מנוף תלוי במספר גדול של גורמים. במאמר זה נפרט על חלק מהגורמים הללו, ונציג טווחי מחירים רלוונטיים.

 

איך סוג המנוף משפיע על עלות ההובלה?

יש מגוון נרחב של מנופים אשר ניתן לעשות בהם שימוש בשביל מעבר דירה או עבודות הובלה אחרות. שני המנופים הפופולאריים ביות לצורך כך הם מנוף זרוע, ומשאית מנוף. מנוף זרוע הוא כלי המשמש בין השאר גם בנאים בעבודה בקומות נמוכות יחסית. הוא מאפשר הרמה והורדה של משקלים אדירים לגובה של מספר קומות. הוא לרוב נייד, ומורכב על גבי משאית כבדה וגדולה, מה שמאפשר ניידות מוגבלת ברחובות צרים. משאית מנוף היא כלי קטן יותר, אשר היתרון שלו הוא שניתן לעשות שימוש במשאית גם בשביל ההובלה עצמה, מאחר והמנוף הוא קטן ואינו דורש את כל הנפח. אם אתם זקוקים להובלה באמצעות מנוף זרוע, המחיר לרוב יהיה גבוהה יותר, אך תוכלו בעזרתו להוציא ציוד או להכניסו לקומות גבוהות יחסית.

 

מהו הציוד המועבר?

כמו בכל עבודת הובלה, גם כאשר מדובר על הובלות עם מנוף לציוד המועבר משמעות רבה מבחינת התמחור. הובלה של דירת 5 חדרים למשל תוך שימוש במנוף יכולה לעלות עד 4000 שקלים, ואילו הובלה פשוטה של חומרי בניין בעזרת מנוף תעלה עד 1000. הציוד המועבר הוא משמעותי מבחינת ניהול העבודה של הצוות, וכמות כלי הרחב והעובדים אשר המבצע דורש. לעיתים קרובות כאשר מובילים דירה שלמה, יש צורך גם במנוף וגם במשאית נפרדת. במקרים אחרים, על המנוף לבצע מספר גדול של העברות. אם למשל עליכם להוציא ציוד מדירה בקומה עליונה, על המנוף להוריד את רוב הציוד, מה שמאריך את הזמן בו עליו לעמוד לרשותכם, וכמובן מעלה את המחיר הסופי של השירות.

 

איפה מתבצעת העבודה?

המיקום בו מתבצעת העבודה הוא גם גורם עם השפעה ישירה על המחיר. עבודות מנוף בגוש דן, בעיקר באזור תל אביב, יעלו הרבה יותר מאשר עבודה מקבילה באזורים פריפריים יותר. זאת בשל הסיכוי הגבוהה לכך שמפעיל המנוף יצטרך לשלם דוחות לעירייה בשל חסימת מדרכה או נתיב, פקקים שמאטים את ההגעה אל היעד, וכמובן ריבוי לקוחות המתחרים על אותו שירות. לעומת זאת, אם נדרשת עבודה עם מנוף באזור מרוחק מאוד, יתכן והמחיר יהיה גם גבוה, בגלל הזמן שייקח לצוות ההובלה והמנוף להגיע אל היעד. המיקום אליו יועבר הציוד הוא גם בעל השפעה על המחיר, מאחר שמרחק שלו מהנכס הקודם יכול להאריך את משך העבודה בשעות רבות.

וו של מנוף

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם