כמה עולה הובלה קטנה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

המחיר של הובלה קטנה משתנה בהתאם לקריטריונים שונים. מהם? במדריך הבא נסביר כמה זה עולה וכיצד תוכלו להוזיל באופן משמעותי את העלויות.

 

כמה עולה הובלה קטנה בישראל?

המחיר של הובלה קטנה משתנה בהתאם ללא מעט קריטריונים. לרוב, העלות משתנה בהתאם לסוג ההובלה, ולכן חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות: האם יש צורך גם בשירות של אריזה ופירוק? האם מדובר בהובלה אשר נדרש בעבורה שימוש במנוף? האם יש צורך בשירותי אחסון? האם מדובר בהובלה דחופה מעכשיו לעכשיו? במידה ועניתם על כל השאלות או חלק מהן כן, יש לקחת בחשבון כי העלות תהיה בהתאם, אולם באופן כללי טווח המחירים בעבור הובלה קטנה ברחבי הארץ תעלה בין 250-1,000 ₪, תלוי במרחק וכן במספר הפריטים. כך לדוגמא, המחיר הממוצע של הובלה של מקרר לדוגמא מתל אביב לראשון לציון תעלה בממוצע כ 200 ₪, ואילו הובלה של מקרר, ארון ושולחן מתל אביב לחיפה תעלה בממוצע כ 1,500 ₪. על אף האמור, חשוב לזכור כי טווח המחירים הוא מגוון ומשתנה בהתאם לחברה ההובלה.

 

כיצד תוכלו לדעת כי קיבלתם את הצעת המחיר הטובה ביותר בעבור הובלה קטנה?

כאמור, מחיר של הובלות קטנות משתנה בהתאם ללא מעט פרמטרים, ולכן חשוב מאוד ליצור קשר עם חברת הובלות אשר מתמחה בהובלות קטנות כמו גם כזו אשר תדע לספק לכם את המעטפת המקצועית הטובה ביותר,  בהתאם למחיר השוק. כפועל יוצא מהעובדה כי רבים מקבלים מחיר בטלפון אולם בפועל המחיר משתנה, מומלץ לבצע חקר שוק מקיף ולבחון מספר חברות הובלה, בהתאם למחיר הממוצע אשר מפורסם במגוון אתרי מדרג מקצועיים. בנוסף, בקבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות ניתן לאתר בקלות המלצות אודות חברות הובלה מובילות אשר לא רק מעניקות שירות מיומן ומקצועי אלא גם הצעת מחיר נוחה, בעבור הובלה קטנה. יש לזכור כי גם התקופה בה אתם מבצעים את ההובלה הקטנה משפיעה על המחיר, וזאת בשל העובדה כי תקופת הקיץ נחשבת לתקופה העמוסה ביותר בעבור מובילים – בעיקר בתחום של הובלות קטנות. משום כך, יש לבחון את הפרמטרים אותם ציינו ולציין אותם בפני המובילים, כך שתוכלו לקבל הצעת מחיר אשר משקפת את הצרכים הנדרשים שלכם – החל מאריזה, פירוק, הובלה והרכבה בבית או במשרד.

 

מעוניינים לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר? הכירו את אבי הובלות

חברת אבי הובלות מציעה לקהל הלקוחות שירות אדיב ומקצועי של הובלות קטנות מכל רחבי הארץ, כל זאת במסגרת הצעת מחיר נוחה וגמישה. במסגרת השירות תוכלו לקבל מעטפת מקצועית אשר כוללת בין היתר שירותי אריזה, הובלה מהירה מעכשיו לעכשיו וכן ביטוח מלא בעבור התכולה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה. לקבלת הצעת מחיר חייגו למספר 1-700-077076.

מוביל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם