כמה עולה השכרת אוהלים לאירועים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

על מנת לקיים אירועים באווירה אחרת, בין אם הם בטבע ובין אם בחצר הבית, יש לדעת את כמות המוזמנים ולהזמין את השירות על פי גודל האוהל הרצוי.

כמה עולה השכרה של אוהלים לאירועים – על כך במאמר הבא.

 

כיצד מתמחרים את השכרת האוהלים?

השכרת אוהלים לאירועים נקבעת על פי גודל האוהל, כמות המוזמנים והציוד שמכניסים אליהם. ככל שהאוהל יהיה גדול יותר, כך המחיר שלו יהיה יקר יותר, אך בהשוואה למקומות אחרים בהם מקיימים אירועים, העלויות פחותות. ברוב החברות התקנת ופירוק האוהלים כלולים במחיר וניתן להתקינם בכל מקום ברחבי הארץ ועל כל סוג של קרקע. במידה ויש צורך בקידוח מורכב, כמובן שעל המחיר תהיה השפעה. גם לציוד אותו משכירים מספק האוהלים תהיה השפעה על המחיר. למשל, תוספת של גנרטור חירום, תאורה, מערכת סאונד והגברה, כיסאות ושולחנות, פינות ישיבה וציוד אחר יהיו משמעותיים בקביעת המחיר. כאשר מזמינים אוהלים לאירועים בקיץ ניתן להוזיל את העלויות אם משתמשים בהם רק על מנת לקבל הצללה. כאשר האוהלים אטומים המחיר יושפע ממערכת האוורור שמכניסים לאוהל כמו: שרוולים המספקים קירור ואוורור, פטריות חימום לחורף ופתרונות נוספים. כל תוספת של הצללה או ברזנט להגנה מפני הגשם על מ"ר תתומחר בהתאם. בממוצע אירוע באוהל של 45 מ"ר יכול לעלות בין 1,400-2,100 ₪.

 

מה צריך לבדוק כשמשווים מחירים?

כאשר עושים השוואת מחירים בין ספקי האוהלים לא צריך להסתכל רק על המחיר. חשוב לבדוק שהספק בעל רישיון להשכרת אוהלים ועומד בתקנים המחמירים של מכון התקנים. כלומר, האוהל צריך להיות מוגן, בטיחותי, חסין לאש ועשוי מבדים איכותיים עם נוגדני בעירה. גם הקונסטרוקציה שלו צריכה להיות חזקה ויציבה, עשויה מאלומיניום ועמידה בפני רוחות ומזג אוויר סוער. האוהלים משרים אווירה מיוחדת על המוזמנים ומעניקים חוויה ייחודית ועם זאת חייבים להיות בטיחותיים ואיכותיים. בין היתר החברה המספקת את האוהלים צריכה להשכיר אוהלים נקיים ומתוחזקים בשל השימוש הרב פעמי בהם. אירועים המשכירים אוהלים לבנים רוצים לקבל את הצחות החגיגית שתכבד את האירוע מבחינת הנראות שלהם גם מבחינה חיצונית וגם בתוכם. בנוסף, ישנה חשיבות להתקנה שלהם. האם יש צורך לקדוח אותם לקרקע או להניח משקולות על מנת שיהיו יציבים וחזקים. את כל השאלות הללו יש לשאול כאשר משכירים אוהלים ולא להתפשר על האיכות גם אם המחיר נראה לכם אטרקטיבי במיוחד.

 

בחירה משתלמת

לאחר שבודקים אם אכן האוהלים עמידים וחזקים, בעלי תו תקן ובטיחותיים יש לבחון האם המחיר משתלם יותר מלערוך אירוע באולם או בגן אירועים בתוספת הקייטרינג, הציוד, האטרקציות, הצלמים, התקליטן ועוד. במידה והבחירה משתלמת אין להסס בבחירת האוהלים. היתרון הגדול הוא שניתן לקיים באמצעותם את האירועים בכל מקום בו תבחרו לעומת מקומות קבועים אחרים.

 

התשלום לפי שעה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם