כמה עולה השכרת יאכטה? מה צריך לדעת והאם זה מומלץ?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הפלגה על יאכטה הפכה זה מכבר לבילוי מועדף על זוגות המחפשים בילוי רומנטי, למי שמתכנן מסיבת רווקים, מסיבות סוף שנה לתלמידי בי"ס, אירועי חברה, ימי גיבוש לעובדים ואפילו אירועים משפחתיים.

הפלגה על יאכטה מעניקה למשתתפים את כל מה שאפשר לקבל בבילוי, או במסיבה רגילה, יחד עם התפאורה המדהימה של הים הכחול מסביב, השקט העוצמתי של הניתוק מהיבשה ותחושת חוש בלתי מוסברת, שאפשר להרגיש רק כשנמצאים בכלי שייט בלב ים. ועדיין יש אנשים הנרתעים מהרעיון, בעיקר בגלל חשש מהמחיר. אז תנו לנו לתקן את הרושם ולספר לכם שהמחירים של השכרת יאכטות, הם פחות או יותר כמו המחירים שתצטרכו לשלם על כל אירוע אחר בסביבה פחות מעניינת ומיוחדת. המחירים של יאכטות להשכרה משתנים בגלל גורמים רבים – גודל היאכטה, מספר המשתתפים, שעות ההפלגה, מיקום היאכטה בארץ, תוספות לשייט – כמו עיסוי, אוכל, דיג'יי, קישוט היאכטה וכו'. טווח המחירים להפלגה בסיסית על יאכטה יכול לנוע בין 500 ש"ח ל- 2600 ש"ח וברוב המקרים מדובר בהפלגה של שעתיים-שלוש.

כמה עולה השכרת יאכטה

מה תקבלו באופן קבוע בכל הפלגה על יאכטה?

  • מערכת הגברה
  • מזרני שיזוף ואבוב נגרר
  • אפשרות להפליג בעזרת הרוח והמפרשים, או להדליק מנוע ולהגביר מהירות
  • אפשרות לתוספות בתשלום כמו- ארוחה, שתיה, עיסוי, תוספת זמן ועוד.

 

אילו הבדלים יש בין הפלגות עם מחירים שונים?

  • הפלגה זוגית היא כנראה גם הזולה ביותר. מחירה יכול לנוע בין 560 ל- 2700 ש"ח בהתאם לתוספות שתבקשו להוסיף להפלגה ולמשך ההפלגה.
  • יאכטה למסיבה קטנה עד 13 משתתפים – ברוב המקרים תהיה יאכטה עם סלון, מטבח, חדרי שינה וסיפון לשיזוף. שייט כזה יכול לעלות בין 850 ל- 3800 ש"ח, בהתאם לאורך השייט וסוגי התוספות.
  • מסיבה קטנה של 20-30 משתתפים על יאכטה – מתחילה ממחיר של 1000 ש"ח לשייט ומשם המחיר עולה בהתאם לתוספות ולמשך השייט.
  • מסיבה רבת משתתפים על יאכטה – יכולה להתאים גם ל-100 חוגגים בו זמנית ולכלול אוכל, מוסיקה, אלכוהול ועוד. הפלגה של 100 משתתפים תעלה לפחות 3000 ש"ח ומשם המחיר יעלה בהתאם לתוספות שתרצו להזמין.
  • ארוחה – ברוב ההפלגות תוכלו לבחור תפריט לארוחה שתוגש לכם על היאכטה ובהתאם לתקציב שלכם. זו יכולה להיות ארוחת דגים, או ארוחה חלבית, או ארוחת על האש.

 

צוות החברה שבחרתם, ילווה את השייט לכל אורכו וידאג לכל צרכי המשתתפים ובעיקר ישמור על בטיחותכם בעת ההפלגה. הצוותים מחויבים לשמור גם על אווירה מהנה ולתת לכם את מיטב השירות, כדי שתקבלו את החוויה המיוחדת שאתם מצפים לה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם