כמה עולה השתלת שיניים בטורקיה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השתלת שיניים עלולה להיות טיפול מורכב וארוך שעשוי להימשך כמה חודשים, והינו כרוך בשיתוף פעולה חיוני ומלא בין הרופא המטפל והמטופל.

לעומת טיפולי שיניים אחרים, אשר עניינם הוא אסתטי בלבד, השתלת שיניים נחשבת לטיפול ייחודי, מכיוון שהיא משמעותית הן מבחינה אסתטית והן מבחנה תפקודית.

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר ישראלים, אשר מבינים כי מחירי הטיפולים כאשר מדובר בתהליך השתלת שיניים בטורקיה, משתלמים הרבה יותר, ואינם איכותיים פחות מן הטיפולים המוצעים אצלנו בארץ.

במאמר הבא נסקור את היתרונות בביצוע הטיפול בטורקיה ומה טווח המחירים, וכמובן מה הוא בעצם טיפול השתלת שיניים.

 

כיצד מתבצעת השתלת שיניים?

השתלת שיניים הינה טיפול ארוך ודי מורכב, לכן המחיר שלה נחשב יקר יחסית. מדובר בטיפול המחולק לשלושה שלבים בסך הכול, אשר נמשך מספר חודשים.

ראשית, המטופל עובר צילומים ובדיקות מקדימות הכרחיות לביצוע הטיפול, ותשאול רפואי מעמיק – שכן מדובר בהליך כירורגי שלעתים נעשה בהרדמה כללית.

הרופא המטפל יערוך מדידות של הלסת ושל המיקומים המיועדים לביצוע ההשתלה ויעביר את הממצאים למעבדת השיניים, בה טכנאי השיניים ייצור את הכתרים.

לאחר מכן הרופא המטפל ישתמש במקדחים ייעודיים ויבצע קידוח בעצם הלסת, ולאחר מכן הברגה של השתל הדנטאלי, שדומה לבורג טיטניום קטן – אל תוך העצם עצמה.

בשלב הבא הרופא והמטופל ימתינו לקליטה מלאה של השתל הדנטאלי לתוך העצם אשר יתאחה סביבו, ויתקין על גביהם מבנה כותרתי ממתכת. בשלב האחרון של הטיפול, רופא השיניים יתקין את הכתרים – שהם בעצם השיניים הסופיות, על גבי השתלים הדנטאליים.

 

מה משפיע על מחירו של הטיפול?

עלות טיפול השתלת שיניים עשויה להיות יקרה יחסית. עם זאת, מחיר הטיפול ישתנה בהתאם לנתונים מסוימים וינוע בין כמה אלפי שקלים לשתל בודד.

מחירם של שתלים דנטאליים ישתנה ממרפאה למרפאה ובהתאם לרופא המטפל. רופא שיניים מומחה בעל ניסיון רב ומוניטין גבוה, יגבה מחיר גבוה עבור הטיפול, בעוד שמרפאות של רופאים מתחילים יציעו השתלות שיניים זולות יותר.

 

 

כיצד ניתן לנסות ולהוזיל את מחיר הטיפול?

כפי שאמרנו, השתלת שיניים הינה טיפול יקר שדורש השקעה כלכלית די רצינית מצד המטופל.

עם זאת, חשוב לדעת כי המחירים המוצעים במרפאות בארץ נחשבים למחירים גבוהים במיוחד, ובמדינות אחרות בעולם ניתן למצוא קליניקות המציעות ביצוע של שתלים דנטאליים במחירים זולים הרבה יותר.

אחד היעדים הפופולאריים לביצוע טיפולי שיניים הוא טורקיה – מדינה שביססה עצמה בעשורים האחרונים כמעצמה של טיפוליים אסתטיים וטיפולים רפואיים אשר רופאיה נחשבים למומחים ביותר בתחומם.

לכן, השתלת שיניים בטורקיה הינה החלטה נבונה עבור מי שמעוניין לא רק בטיפול המקצועי ביותר המנוהל על ידיהם של רופאי שיניים מנוסים מאוד ובעלי מוניטין, אלא גם במחירים יחסית נוחים לכל כיס.

בממוצע השתלת שיניים תעלה בטורקיה כשליש ממחירה בישראל, ולעתים אף פחות מכך – כל זאת ללא התפשרות על איכות הטיפול. לפרטים נוספים כנסו לאתר של דוקטור שיניים.

 

טיפול רפואי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם