כמה עולה חדר בריחה מומלץ בהרצליה ? הגעתם למקום הנכון :)

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תחשבו אחורה לפעם הראשונה ששמעתם על חדר בריחה. מה הייתה המחשבה הראשונה שעלתה לכם לראש? ייתכן וחשבתם על כך שאנשים יצאו מדעתם. בטח אמרתם לעצמכם "למה שארצה להיות נעול בחדר ואצטרך לפתור חידות כדי למצוא את דרכי החוצה?" או "מה יקרה אם לא נוכל לברוח בזמן?" סביר להניח שככל שחשבתם על זה יותר הסתקרנתם.

בעולם שלנו כיום, נראה כי ההזדמנויות לקיים אינטראקציה עם אלה שאנו אוהבים הולכות ומוגבלות יותר. גאונות חדרי הבריחה היא אינטראקציה אמיתית. את רוב זמננו עם חברים ואנשים אהובים עלינו אנחנו מבלים בעיניים מודבקות למסכי סמארטפון, טלוויזיה או סרטים.

האם הייתה רוצה שהבילוי הבא שלך עם חברים ובני משפחה שלך יהיה שונה? חדרי בריחה היא הזדמנות מצוינת לקיים אינטראקציה ולעבוד יחד כדי לפתור רמזים וחידות. אופציה טובה להפעלת שיקול דעת ולהשתמש בכישורי חשיבה ביקורתית ופתרון בעיות. עבודת צוות היא המרכיב העיקרי של השגת המטרה ובעזרת אסטרטגיה משותפת תוכלו באמת לעשות זאת.

 

תופעת חדרי הבריחה הגיעה גם לישראל!

בשלושת השנים האחרונות תופעת חדרי הבריחה שהחלה בשנת 2007 באסיה והתפשטה לאט לכל רחבי תבל בעשור האחרון, הגיע גם לישראל, התפשטה לאורך כל הארץ ומביאה איתה בשורה נהדרת עבור מי שמחפש לגוון את הזמן הפנוי שלו או לחגוג אירוע משמח כמו יום הולדת או מסיבת רווקות בדרך קצת שונה.

כל חדר בריחה מגיע עם נושא אחר וסיפור אחר שמסופר במסגרת הפעילות, ככה שלא משנה אם לא הייתם כלל באף חדר בריחה לפני כן או אם הייתם כבר בחדר בריחה 1 או ב-8 חדרי בריחה שונים, תמיד תוכלו למצוא חדר בריחה חדש ומעניין לא פחות שיכניס אתכם להרפתקה מהנה ומגבשת.

 

כמה עולה חדר בריחה מומלץ בהרצליה ?

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר חדרי הבריחה הקיימים בישראל והם פרוסים בכל רחבי הארץ. באזור המרכז ובעיקר באזור השרון ניתן למצוא את מרבית חדרי הבריחה ומגוון רחב של קונספטים שונים כשכל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור מה תרצו.

חדרי בריחה מומלצים הם חדרי בריחה שמצליחים לאתגר את המשתתפים בפעילות ותורמים לחוויה שלהם, מעודדים חשיבה מחוץ לקופסא וגיבוש בין כל המשתתפים. בנוסף חדרי בריחה מומלצים משלבים עלילה מושקעת וייחודית המושכת את המשתתפים לתוך הסיפור בצורה אבסולוטית ותפאורה מושקעת המקפידה גם על הפרטים הקטנים. מחירי חדרי הבריחה המומלצים לא יקרים יותר מאלו הפחות מוצלחים .

עלותו של חדר בריחה מומלץ בהרצליה משתנה בהתאם לכמות המשתתפים. לקבוצה של 3 אנשים, מחיר חדר הבריחה יתחיל החל מסביבות 120 ₪ למשתתף, בקבוצה של 4 – מחיר של 115 ₪, בקבוצה של 5 משתתפים – החל מ110 ₪ למשתתף וקבוצה של 6 משתתפים ומעלה המחיר למשתתף יהיה 100 ₪. אין ספק שעם מחירים כאלו, ההנאה מובטחת!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם