כמה עולה חליפה לגבר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין שלל המטלות אותן יש לבצע לאירוע החתונה, באחריות החתן מטלה אחת מרכזית בלבד, היא רכישת החליפה לחתונה.

לצד ההוצאות הכרוכות בארגון החתונה, עומדת גם רכישת החליפה.

אז, איך ניתן לרכוש חליפת חתן, איכותית ויפה, מבלי לגמור את הכיס? הנה המדריך המלא לרכישת חליפת החתן, הכולל טיפים ועצות שימשו אתכם, בדרך למציאת החליפה המושלמת, במחיר המושלם.

 

מעצבים ומותגים – אין סיבה לשלם יותר

לא פעם, גם ברכישת פרטי אופנה שאינן חליפות חתן, אנו נתקלים במחירים גבוהים יותר, כאשר אנו רוכשים ממותג מפורסם או ממעצב. כאשר הדבר נוגע לחליפות, העלויות יכולות להגיע עד לאלפי שקלים, בעבור חליפה אחת פשוטה.

כיום, ניתן למצוא חליפות לחתונה, הנתפרות על ידי מעצבים, גם מבלי לשרוף את הכיס.

 

עיצוב אישי – על איכות לא מתפשרים

כאשר אנו משווים חליפות קיימות, לחליפות בעיצוב אישי, המחירים עולים בכמה מאות שקלים, ואף באלפי שקלים לחליפה.

חליפות אלו נתפרות על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום, אשר תופרים את החליפה לפי בקשה, תוך התאמה מרבית למבנה גופו של החתן, ושימוש בבדים איכותיים. הדבר אומנם יעלה לכם קצת יותר, אך ללא ספק מדובר בבחירה שתעניק לחתן נוחות מקסימלית ומראה אולטימטיבי ביום החתונה.

 

עוד פרמטרים למחיר

מלבד מותגים מפורסמים, דוגמת חליפות יוסי בן נון, ועיצוב ותפירה אישית, ישנם עוד פרמטרים אשר משפיעים על מחיר חליפת החתן. סוגי הבדים מהם תיתפר החליפה, עיצובים מיוחדים, גזרות חדשות, גם אלו משפיעים רבות על מחיר החליפה.

 

השכרה או קניה – עוד פרמטר למחיר החליפה

כאשר אנו עורכים השוואה בין מחירי חליפות החתונה, גם השאלה האם החליפה מושכרת או קנויה, משפיעה על מחיר החליפה. ההמלצה הרווחת היא קניית החליפה, וזאת ממספר סיבות.

תחילה, אנו לא מדברים על שמלת כלה, שאינה תשמש את הלובשת מלבד ביום חתונה. כאשר מדובר בחליפה, החתן יוכל ליהנות מלבוש חוזר של החליפה, או לפחות של חלקים ממנה, פעמים רבות, ואף לשלב פריטים מהחליפה וליצור מספר לוקים. בשל כך, עדיפות רבה לקניית החליפה.

שנית, מדובר באירוע שלכם, שנמשך שעות רבות, בו חליפתכם צריכה לעמוד בריקודים, קפיצות והרמות, וכן בחום. כאשר אתם קונים חליפה, המותאמת אישית למידותיכם, תוכלו ליהנות מנוחות מקסימלית באירוע שלכם.

בנוסף, יום החתונה, הוא היום החשוב בחייכם. בשל כך, ודאי תרצו ליהנות מחליפה לפי טעמם האישי, סגנונכם ותאוות נפשכם. לנועזים שבנינו, קניית חליפת חתן מותאמת אישית, תאפשר לכם להתפרע בצבעים, בטקסטורות ובגזרות, ולהעניק לכם מראה ייחודי ומקורי, שאורחי החתונה לא ישכחו.

 

על רגל אחת – כמה עולה חליפה?

לשמחתכם הרבה, חליפת החתן, לא תעבור את מחיר שמלת הכלה. המחירים הממוצעים בשוק הם בין 800 שקלים, ועד ל – 2,000 שקלים בעבור חליפה. אך כמובן, שניתן למצוא חליפות זולות יותר, או לחלופין יקרות יותר.

 

פפיון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם