כמה עולה טיסה לאמסטרדם?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ערים שוקקות חיים לצד כפרים ציוריים, נופים עוצרי נשימה, מרחבים ירוקים, טחנות רוח, תעלות וגשרים – זו היא הולנד והיא יפה יפה, כמו גלויה מצוירת, והיא מקבלת כל אחד בזרועותיה הפתוחות.

כן, בהולנד יש תחושה כי הזמן עומד מלכת ואין לאן למהר, האנשים אדיבים ומנומסים אך גם ליברליים ואחרי מסע קצרצר היכן שלא תבחרו לטייל, תמצאו פינה קטנה בה תרגישו בבית.

נכון, האוכל המקומי לא נחשב למוצלח ביותר (גם בינוני זה בסדר, אנחנו לא בררניים), אבל השילוב של האווירה המיוחדת, האנשים המחויכים והמוני האטרקציות, הופכים את החוויה לבלתי נשכחת.

ואם כבר הולנד, אחד היעדים הפופולאריים ביותר במדינה היא עיר הבירה שלה, אמסטרדם.

באופן לא מפתיע מדובר באחד היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי ועל מטיילים צעירים ומבוגרים מרחבי העולם כולו. מדובר לכאורה בחופשה אורבנית אך אנחנו מבטיחים לכם כי היא שונה בתכלית מכל חופשה עירונית שהייתה לכם באירופה עד כה.

בנוסף לכל הניסים והנפלאות שמציעה הולנד למבקריה, באמסטרדם תוכלו להנות משפע של מוזיאונים, בתי קפה, מרכזי קניות, תערוכות, הופעות וקופי-שופס – ספק חנויות ספק בתי קפה לממכר קנאביס על כל מצבי הצבירה שלו. נתיבי האופניים, התעלות והסמטאות הצבעוניות הופכים אותה למיוחדת במינה ומי שכבר ביקר בה וודאי ישוב אליה בעתיד.

 

טיסות לאמסטרדם

אם כך, מה טוב ומה נעים שישנן טיסות ישירות לאמסטרדם מישראל כך שלא הרבה יותר מ-5 שעות מפרידות ביננו לבין היעד הנפלא הזה ואם תצליחו להתאפק ולעמוד בטיסה עם קונקשן קצרצר באירופה אומנם תאריכו מעט את זמני ההגעה ליעד אבל תהנו ממחירים נוחים למדי.

מבחינת טיסות ישירות – חברת אל-על מציעה מדי יום (למעט שבת) טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם ועלות של טיסה כזאת הינה כ-250 דולרים שלא בשיא עונת התיירות.

חברות נוספות המציעות טיסות ישירות הן KLM המצוינת שידועה בדייקנות שלה מבחינת זמני ההמראה והנחיתה והן חברות הלואו-קוסט Transavia ו-Easyjet אשר מציעות טיסות ישירות לעיר הבירה של הולנד במחירים מצחיקים שלעתים קרובות לא עולים על 100 דולר!

עם מחירים כאלה באמת שאין סיבה להתפשר על טיסה עם עצירת ביניים, אך אם מסיבה כלשהי יש בכך צורך ישנן חברות רבות המציעות טיסה עם קונקשן באירופה. בין היתר – Turkish Airlines, Pegasus, Aegean Airlines, Air France ועוד. מחירן של טיסות אלה עומד על כ-130 דולרים בממוצע אך אפשר למצוא מציאות גם ב-70 דולרים.

נציין כי גם מנמל התעופה רמון ישנן טיסות לאמסטרדם אך אין הבדל משמעותי בין מחירי הטיסה ועבור תושבי המרכז הנסיעה לשדה התעופה המרוחק מייקרת בסופו של דבר את העסק.

 

טיפים לטיסות לאמסטרדם

  • ודאו כי הכרטיס גמיש ואם לא הקפידו לעשות ביטוח מתאים. טיסות יכולות להתעכב, להדחות או להתבטל בהתראה של רגע וחבל שתפסידו את כספכם, גם אם מדובר בעשרות דולרים בלבד.
  • בידקו מהי הכבודה המותרת. אם רכשתם כרטיס דרך חברת לואו-קוסט ככל הנראה מדובר בכרטיס הכולל תיק גב קטן בלבד, ללא כבודה הנשלחת לבטן המטוס ופעמים רבות גם ללא ארוחות.
  • נצלו את המצב הנוכחי שכרטיסי הטיסה זולים במיוחד ורכשו כרטיס עתידי. נכון, אי אפשר לדעת מה ילד יום אבל בהנתן גמישות בכרטיס או ביטוח מתאים, אין סיבה שלא להפוך את הלימון ללימונדה ולקנות משהו שנוכל לפנטז עליו. אנחנו כבר ממש מתגעגעים לטיסה לחו"ל, אתם לא?

 

סירות ונהר באמסטרדם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם