כמה עולה טיפול בחרדות חברתיות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חרדה חברתית נחשבת לחרדה נפוצה במיוחד, והיא משפיעה באופן ניכר על איכות החיים כתוצאה מתחושת בדידות ומחסור בסביבה תומכת ויציבה. במאמר הבא נבין יחדיו מהו המחיר אותה גובה החרדה מהאדם ומהי העלות של טיפול אפקטיבי וקצר לטיפול בחרדה חברתית.

 

חרדה חברתית – מהן הסיבות להופעתה ומהי העלות של טיפול בחרדה חברתית?

אבחון של חרדה חברתית נחשב בעשור האחרון לאחד האבחונים המובילים בתחום החרדה, וזאת בשל העובדה כי יותר ויותר גברים, נשים וכן בני נוער חווים חרדה חברתית בעוצמה משמעותית יותר מבעבר, ולכן החרדה החברתית מאלצת אותם להסתגר ולהימנע מיציאה למפגשים חברתיים. למעשה, בעידן שבו רובנו חיים ברשת ומתבוננים על חייהם של אחרים, רבים חשים בדידות או עצבות כתוצאה מצפייה לא ממשית או תחושה כי מעגל החברים איננו מספק, וכתוצאה מכך נגרמת חרדה משמעותית אשר הופכת אל חייו של האדם לבודדים ומסוגרים. בנוסף, טראומות עבר נחשבות גם הן כגורם שכיח להופעה של חרדה חברתית, בעיקר בנושא של חרמות בבית הספר או אירועים טראומתיים בהם היה מעורב האדם בפעילות עוינת מצד סביבתו אשק גרמה לו בסופו של דבר להתרחק ואפילו לאבד את האמון בקשרים בין אישיים. באמצעות מתן כלים מקצועיים בדמות טיפול בחרדות חברתיות ניתן לטפל בחרדה ולאפשר קיום אורח חיים בריא הכולל סביבה תומכת ואוהדת. הטיפול הנפוץ כיום לצורך טיפול בחרדה הינו טיפול CBT – טיפול אשר מבוסס על שינוי דפוסי התנהגות וחשיבה, ועלותו נעה בין 180-800 ₪, תלוי בפרמטרים שונים עליהם נדון בהמשך. את הטיפול יש לבצע אך ורק באמצעות מטפל מוסמך, וזאת לצורך יצירת דפוס התנהגותי חדש אשר נועד להוביל להפחתה ברמת החרדה החברתית.

אישה בחרדה

טיפול CBT – טיפול אפקטיבי לצורך טיפול בחרדה חברתית

טיפול CBT הינו טיפול יעיל אשר מבוסס על אלמנטים התנהגותיים-קוגנטיבים אשר נועדו להוביל ליצירת תוצאות קצרות טווח, כחלק מתוכנית טיפול אשר כוללת שינוי דפוסי מחשבה, אימוץ הרגלים חיובים וחשיבה חיובית וכן מציאת מקור החרדה, לצורך מציאת שיטה יעילה להתמודדות עם החרדה. הטיפול נערך אחת לשבוע אל מול מטפל מוסמך, כאשר המחיר משתנה בהתאם לרמת המיומנת של המטפל, אזור הטיפול וכן אורכו. לרוב, הטווח הסטנדרטי לטיפול עומד על 300 ₪ ועד 500 ₪, למפגש בודד. לרוב, מדובר בסדרה של מפגשים אולם לאור העובדה כי מדובר בטיפול קצר מועד, כבר מהמפגש הראשון ניתן לחוש בשינוי ומשום כך העלות הכספית הנדרשת מצד המטופל היא חיונית ואף נדרשת, לאור מצבו.

 

טיפול CBT באמצעות אורי פוקס

אורי פוקס הינו מומחה לשחרור מחרדות והערכה נפשית, והוא נחשב למטפל אשר עומד בשורה הראשונה בתחום טיפול CBT. לקבלת הצעת מחיר משתלמת בעבור טיפול בקלינקיה, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר באמצעות האתר הרשמי.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם