כמה עולה טכנאי דוד שמש

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תקלות בדּוּד השמש הן לא עניין פשוט. מעבר לעובדה כי מדובר באחד ההתקנים החשובים ביותר (במיוחד בימי חורף) בניהול שגרת הבית, תקלה בו עלולה להוביל להשלכות לא נעימות גם על סביבתו, לדוגמה במקרים של נזילות או קצר חשמלי. עם זאת, הסירו דאגה מלבכם, ישנם אנשי מקצוע מנוסים אשר יעזרו לכם לתקן את התקלה. בטקסט הקרוב נדבר על עלות טכנאי דּוּד השמש עבור התקלות האפשריות.

 

אתם לא לבד

כאמור, תקלות בדּוּד השמש דורשות התערבות של איש מקצוע מוסמך, אשר עבר הכשרה מקצועית ויסודית על המערכת, ומגיע עם נסיון עבר בטיפול בתקלות דּוּד. בנוסף, טכנאי דּוּד מחויב לעבוד לפי תקני בטיחות מחמירים המותאמים לעבודה עם מערכת מסיבית ומורכבת כמו דּוּד השמש. עלות טכנאי דוד היא גם משהו שכמובן נרצה לקחת בחשבון, אך יש לשים לב כי העלות משתנה כתלות בסוג התקלה ובהיקף העבודה הנדרש על מנת לטפל בה.

 

סוגי התקלות ועלות התיקון שלהם

מעבר לעלות הספציפית של תיקון התקלה, הזמנת טכנאי לבירור התקלה תהיה כרוכה בכ- 200 ₪.

  • נזילה – מהתקלות הנפוצות ביותר בדּוּד השמש. נובעת (תרתי משמש) משחיקה של הדּוּד, נזקי מזג האויר או חלק פגום. נזילה בדּוּד עלולה להיות דאגה של ממש, שכן המים הנוזלים יכולים לגרום לרטיבות בקירות, הצפות וכו'. נזילות עלולות להתרחש בצנרת, בפלאנג' וכמובן גם במכל המים. מחיר תיקון התקלה משתנה בין נזילה לנזילה; עלות תיקון נזילה בצנרת נעה בין כ- 250 ₪ ל- 400 ₪. כאשר הנזילה היא בפלאנג', סביר להניח שנרצה להחליף את הפלאנג' כולו בעלות של כ- 650 ₪. גם במקרה בו הנזילה היא ממכל המים, נאלץ להחליף את המכל ברוב המקרים, בעלות שתלויה בנפח המכל ונעה בין כמה מאות שקלים עד לכמה אלפים.
  • קצר חשמלי – מקרים בהם הפעלת מתג הדּוּד גורמת לקצר חשמלי בבית. כמו בנזילה, גם מצב בו הדּוּד מקצר יכולה לנבוע ממספר סיבות, מתקלה במתג עצמו ועד נזק לחוטי החשמל כתוצאה ממזג האויר. עלות התיקון, בהתאם לסיבת הקצר, תנוע בין כ- 350 ₪ עד לכ- 1000 ₪ למקרה ותאלצו להחליף חלקים פגומים.
  • בעיה בחימום המים – מקור הבעיה הוא בתרמוסטט תקול. עלות החלפת התרמוסטט או תיקונו היא בין 300 ₪ ל- 700 ₪.
  • אבנית – הצטברות אבנית בדּוּד עלולה לגרום לסתימות בצנרת. הדרך הכי טובה להיפטר מהאבנית היא למנוע אותה מראש על ידי תחזוקה שוטפת. בכל אופן, עלות ניקוי אבנית על ידי טכנאי תהיה כ- 450 ₪.
  • הצטברות חלודה – בדומה להצטברות האבנית, גם הטיפול היעיל ביותר בהצטברות חלודה הוא מניעתה מראש על ידי ביקורת שוטפת על רכיבי דּוּד השמש. עלות ניקוי חלודה נקודתי תהיה גם כן כ- 450 ₪.

טכנאי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם