כמה עולה יבוא לישראל בשנת 2021

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

על אף תקופת הקורונה, יבוא סחורה לישראל לשימוש אישי זו בחירה משתלמת כלכלית. כמה עולה לייבא סחורה לישראל, איזו סחורה מזמינים ואיך בדיוק עושים את זה?

 

יבוא סחורה לישראל

אנו כצרכנים מייבאים סחורה לישראל, לפעמים אפילו בלי לחשוב על כך. הזמנתם בגדים באתר אינטרנט מעבר לים? ייבאתם סחורה, המוגדרת כיבוא לשימוש אישי. מותר לייבא כמעט הכל לתוך ישראל, רק שברוב המקרים הדבר גורר תשלום מכס, ולפעמים גם מיסי יבוא.

 

יבוא מסין לישראל

סין היא בין המעצמות הגדולות בכל הקשור ליבוא מוצרים, פשוט כי יש בה הכל ובזול. הדבר מתאפשר בזכות כוח העבודה הרב והזול, המפעלי ייצור העצומים, ועלויות הייצור נמוכות. ניתן למצוא בסין טקסטיל, מוצרים לשיפוץ הבית, רהיטים ועוד, ברמת איכויות משתנה בהתאם לסכום אותו תרצו להשקיע.

 

היבוא המשתלם ביותר – מוצרים לשיפוץ הבית

שיפוץ הבית דורש קנייה גדולה של חומרי שיפוץ ורהיטים, מה שמקפיץ את המחיר של השיפוץ. בתקופה האחרונה, רבים הרגישו את הצורך בשינוי ובשיפוץ בבית, אך באותה מידה היו צריכים לצמצם הוצאות. אחת הדרכים לחסוך מעט בעלויות, היא לייבא סחורה מסין, אשר אינה נופלת באיכותה מהסחורה הנמכרת בארץ – והיא עולה כחצי מהמחיר שהייתם משלמים עליה כאן.

 

איך מייבאים סחורה מסין?

יבוא רהיטים וחפצים שיש צורך לבחור ולבחון מראש, דורש הגעה פיזית לסין למספר ימים. נסיעה ממוקדת בה בוחרים את כל הציוד הדרוש לכם, לפי מידות ועיצוב, ומסכמים את פרטי ההזמנה מול החנויות והמפעלים. הסחורה מגיעה בערך חודשיים אחרי, כך שמדובר בנסיעה הנערכת מספיק זמן מראש כדי שעד שתגיעו לשלב בשיפוץ בו אתם זקוקים לסחורה, היא כבר תהיה אצלכם.

 

יבוא מסין לישראל בעזרת חברת סחר

יבוא מסין לישראל מעולם לא היה פשוט, על אף שהיה משתלם. יבוא מסין בזמן הקורונה הפך מורכב אפילו יותר. חישוב עלויות המשלוח מתבצע לפי גודל המכולה אותה אתם ממלאים, או לפי המטר קוב שהסחורה שלכם תופסת בספינה. מאחר ותדירויות המשלוחים היוצאים בתעופה אווירית התמעט עם התבטלות טיסות נוסעים רבות, ואוניות מטען רבות לא התמלאו ולפיכך התבטלו – מחיר המשלוחים עלה, וזמני המשלוח רק התארכו. מסיבות אלו, מומלץ בעיקר בימים אלו להיעזר בחברת סחר בינלאומית, אשר תוכל לפקח על העברת הסחורה ולוחות הזמנים שקבעתם ולוודא שאכן תקבלו את הסחורה שלכם על אף הכאוס.

 

לסיכום

יבוא לישראל יכול להיות משתלם מאוד, תלוי מהיכן אתם מזמינים. נכון כי כל סחורה הנכנסת לישראל עוברת דרך המכס, וברוב המקרים מחויבת במיסים, אך עם זאת ישנם מוצרים שעדיין יותר עדיף לקנות בחו"ל. קניית רהיטים מסין יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף, בלי שתצטרכו להתפשר על המגוון או על האיכות. על מנת שהסחורה תגיע אליכם בזמן מומלץ להיעזר בחברת סחר אשר פועלת מסין עצמה, ויכולה לדאוג לאינטרסים שלכם.

ייבוא

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם