כמה עולה יועץ בטיחות אש מטעם צמח בטיחות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בחיי היום יום, דאגה לבטיחות מפני התפרצות של שריפה היא דבר הכרחי וחשוב מאוד, בכל מבנה או מתחם שקיים.

במהלך תכנון של מבנים חדשים או בזמן של שיפוץ מבנים ישנים, יש צורך שהאדריכל ישים את הדגש על מערכת כיבוי האש שבמבנה וידאג לתכנית כבאות עבורו.

ללא הגשת תכנית בטיחות אש עבור מבנה מסוים, לא ניתן יהיה לקבל אישור כבאות עבור המבנה שעובר שיפוץ או בנייה.

בכדי לזרז את תהליך קבלת אישור זה, ההמלצה היא להיעזר בשירותיו של יועץ בטיחות אש, שמטרתו לסייע בתהליך הנוגע לתכנית בטיחות האש באופן קל ויעיל.

 

יועץ בטיחות אש – מיהו?

בכל הקשור לבטיחות מפני מקרים של שריפות, נדרש איש מקצוע רלוונטי, שתפקידו לתת ייעוץ והכוונה בתחום. מדובר ביועץ בטיחות אש, שמסייע לבנות תכנית בטיחות מקצועית וממוקדת עבור מבנים, ועוזר לקבל אישור על תכנית זו באופן מהיר ככל הניתן. בנוסף, תפקידו של יועץ בטיחות אש הוא גם להדריך את העובדים במקום עבודה – לגבי כללים ותנאים בעבודה בטיחותית, כיצד להתמודד במקרים של שריפות, כיצד להימנע מפריצת שריפות וכיו"ב.

 

איך לבחור יועץ בטיחות אש?

בבואכם לבחור יועץ בטיחות אש מקצועי, כדאי לוודא כי הנכם עושים בחירה נכונה המתאימה ביותר עבורכם. לפיכך, קיימים כמה פרמטרים לפיהם תדעו אם יועץ בטיחות אש הוא מקצועי ומוצלח:

  1. הסמכה מקצועית – יועץ מקצועי טוב נדרש להחזיק תעודת הסמכה בתחום, שניתנה לו מאת משרד העבודה, הרווחה והשירותים הציבוריים.
  2. ניסיון מעשי – מלבד תעודת ההסמכה, כדאי לוודא כמה וותק וניסיון בתחום יש ליועץ בטיחות אש.
  3. יסודיות – ההמלצה היא לוודא כי יועץ בטיחות האש מבצע עבודה קפדנית ויסודית ולא מנסה לזרז תהליכים רק בכדי להרוויח כמה שיותר כסף.
  4. רלוונטיות – כדאי לבחור את יועץ בטיחות האש שמתאים לצרכים שלכם ושל הארגון בו אתם עובדים.

 

יועץ בטיחות אש של חברת צמח בטיחות

ככלל, אם תרצו להיעזר בשירותיו של יועץ בטיחות אש מקצועי, תוכלו לפנות לחברת "צמח בטיחות", שמציעה שירותי הדרכות, פיקוח ויעוץ. תכנית בטיחות אש, שמציעה עבורכם החברה, כוללת את השירותים הבאים:

  1. עריכה של תכנית שמטרתה לצמצם נזקים עתידיים, והצעת פתרונות אפקטיביים לשיפור המצב הקיים.
  2. כתיבה של נהלים לעובדי החברה.
  3. תכנון של הדרכות בטיחות אש.
  4. תכנון וליווי של פרויקטים.
  5. בניית תיק שטח.
  6. בנייה של צוות חרום וביצוע של תרגולים.

 

עלויות

אין מחיר אחיד לעבודה של יועץ בטיחות אש, מהסיבה שכל פרויקט מכיל שלבים שונים. יחד עם זאת, ניתן להציע מחיר ממוצע שנע בטווח של 2,000 – 500 ₪. העלות כוללת בדרך כלל פגישה עם יועץ בטיחות האש, סריקת המבנה על ידו והכנה של מסמך המציג את הליקויים שבמבנה ואפשרויות התמודדות איתם.

 

להבה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם