כמה עולה יועץ פיננסי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כיום יש הרבה מאוד יועצים פיננסיים, אך לא כולם עברו הכשרה ומומחים בתחום. במה יועץ פיננסי יכול לעזור? כיצד יודעים במי לבחור? מה המחיר של ייעוץ פיננסי? על כל זה ועוד נפרט במאמר.

 

מיהו היועץ הפיננסי?

יועץ פיננסי אישי הוא אדם שלמד את התחום, שיש לו ניסיון ויכול לסייע ולייעץ ליחידים, לזוגות, למשפחות ולחברות בכדי לשפר את מצבם הכלכלי. היועץ הפיננסי בוחן כל מקרה לגופו ובונה תכנית מותאמת, מדריך, מלווה ומלמד כיצד לארגן ולנהל את החשבונות בבית, בחברה או בעסק.
היועץ הפיננסי יכול לעזור במקרים רבים ומגוונים כמו משפחה שנכנסה למינוס, אדם שקיבל סכום כסף גדול ואינו יודע מה לעשות איתו, שמירה על המצב הקיים או פרישה לפנסיה. ייעוץ פיננסי יכול להינתן בפלטפורמות שונות כמו ייעוץ לנושא מסוים, ייעוץ מלא וליווי אישי במספר מפגשים, אימון שאינו מוגבל בזמן וכן סדנאות או הרצאות .
בניגוד ליועצים כלכליים אחרים כמו יועצי השקעות או יועצי משכנתאות, יועץ  פיננסי הוא מקצוע כללי יותר שניתן לעסוק בו גם מבלי להחזיק תעודת בוגר מחוג לכלכלה או למנהל עסקים. עם זאת, לא כל אחד יכול להיות יועץ פיננסי טוב, המשלב ידע מקצועי ותיאורטי רב ויכולות בינאישיות המסייעות לו ליצור קשר של אמון עם הלקוחות.

 

בחירת יועץ פיננסי

בחירה של יועץ פיננסי טוב היא חשובה, ובכדי לעשות זאת, ישנם שני דברים שחשוב לבדוק:

מקצוענות וניסיון

מקצוענות מתבטאת באיכות היעוץ הפיננסי אותו תקבלו, בין השאר באמצעות חומרי הדרכה שונים, לו"ז מסודר ומעקב של היועץ וכדומה.  כמו כן, כדאי לבחור ביועץ בעל ניסיון בתחום.


קשר רגשי:

הקשר הרגשי חשוב לא פחות מהחלק המקצועי, משום שבכדי שהיועץ יצליח לכוון וללוות אתכם, נדרשים אמון, הערכה וחיבור רגשי.

 

כמה עולה ייעוץ פיננסי?

לפניכם המחירים הכלליים בעבור ייעוץ פיננסי, כאשר המחירים משתנים ותלויים בגורמים שונים כמו סוג הייעוץ ומורכבותו, ומושפעים גם מהוותק, הנסיון והכשרתו של היועץ והמיתוג שלו.

יועץ פיננסי ליחיד

100- 500 ₪ (שעת ייעוץ)

 

יועץ פיננסי לזוג

200-550 ₪ (שעת ייעוץ)

 

יועץ פיננסי למשכנתאות

200-650 ₪ (שעת ייעוץ)

 

יועץ פיננסי לתשלומי ביטוח

1,500- 7,000 ₪ (שעת ייעוץ)

יועץ פיננסי לפרישה לגמלאות

1,500-5,500 ₪ ( שעת ייעוץ)

 

אז האם יעוץ פיננסי הוא יעיל? ניתן לומר שבכדי שייעוץ פיננסי יהיה יעיל, נדרשות מצד אחד פתיחות ומוכנות לתהליך וקבלת עצותיו של היועץ הפיננסי, ומצד שני, נדרש יועץ טוב ומקצועי, המשלב בין אימון וייעוץ עם הבנה עסקית רחבה. על כן, חשוב לברר לעומק על הניסיון של היועץ, לשמוע ולקרוא ביקורות עליו. בחירה ביועץ פיננסי מנוסה ומקצועי תוכל לתרום לכם באופן משמעותי בנושאים רבים כמו ניקוי בי די איי, שינוי ההתנהלות הכלכלית ועוד.

 

יועץ פיננסי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם