כמה עולה ייעוץ עם עורך דין משפחה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סוגיות בדיני משפחה נחשבות למורכבות וטעונות מאוד מבחינה רגשית, כאשר מנעד הפעולות והצרכים מבחינה משפטית הוא עצום ונע ממתן סעדים סוציאליים, דרך ניהול הליכי גירושין ועד יצירת הסכמים וחוזים שונים בין בני זוג כמו הסכם ממון או הורות משותפת. למעשה, הדרך לכל אחת מהאפשריות עוברת אך ורק דרך פגישת ייעוץ, בה יימסר לפונים מידע אישי ונקודתי לגבי דרכי הפעולה שמתאימות למצבם. לאחר מכן, הם יוכלו להחליט האם "ללכת על זה" ולהתחיל לפעול, איך וכיצד.

 

מדוע חשוב כל כך להתייעץ?

פגישת ייעוץ עם עורך דין בכל עניין שהוא, נועדה על מנת לעשות סדר בעניינים מסוימים, להפריך מיתוסים ולקבל מידע לגבי דרכי הפעולה האפשריות מבחינה משפטית. עורך דין משפחה שעמו תייעצו, יצטרך לשמוע מכם לגבי הסוגיה הבוערת כשאין מנוס מלשתף אותו בעניינים רגישים או מורכבים שאתם חווים. אם המטרה היא לפתוח בהליך כלשהו נגד בני הזוג או הורה משמורן, יהיה צורך להתוות אסטרטגיה מתאימה למקרה ו"תפורה למידותיו". מסיבה זו, לא ניתן לקבל ייצוג משפטי מאף עורך דין למשפחה, מבלי להתייעץ עמו קודם לכן ולאפשר לו להבין היטב את מצבכם ומעמדכם המשפחתי והמשפטי.

 

פגישת ייעוץ עם עו"ד משפחה – פירוט העלויות המלא:

שעת ייעוץ אישית: 300-500 ₪

פגישת ייעוץ (אישית או פרטית לזוג): 500-1,500 ₪

ניהול הליכים משפטיים בדיני משפחה: 25,000-130,000 ₪

ניהול תביעה בודדת: 8,000-30,000 ₪

עריכת הסכם גירושין או הסכם ממון: 8,000-20,000 ₪

עריכת הסכם הורות משותפת: 30,000-10,000 ₪

לעתים מאפשרים עורכי הדין לקזז את התשלום בעבור פגישת הייעוץ כאשר נוטלים מהם ייצוג משפטי.

כפי שקראתם, ייצוג משפטי בענייני משפחה הוא עניין יקר מאוד, אך מאחר ומדובר ביציבות, בשקט נפשי וביכולת לפתור בעיות מורכבות, הרי שמדובר לעתים בשירות בלתי נמנע. זוהי סיבה נוספת לכך שרצוי תחילה להגיע לפגישת ייעוץ, מכיוון שלעתים יהיה אפשר לקבל מידע ודרכי פעולה שאפשר ליישם גם באופן אישי, מה שיאפשר לכם להסתפק בתשלום על הייעוץ ולפעול בסוגיה מסוימת לבדכם.

 

למי מתאימה פגישת הייעוץ?

פגישת ייעוץ עם עורך דין משפחה מתאימה לכל אדם בנפרד ולכל זוג יחד, שמעוניינים לברר את זכויותיהם בנוגע לסוגיות בתא המשפחתי. הפגישה תתאים גם לבני זוג שחוששים שהצד השני חוקר אותם במטרה להגיש תביעה חד צדדית נגדם, לזוגות שהחליטו להיפרד בהסכמה, לגרושים שמעוניינים בליווי משפטי שייאבק על זכויותיהם כהורים או כמחזיקים בנכסים מסוימים, לזוגות לפני נישואין שמעוניינים ליצור הסכם ממון וגם לכל מי שמעוניין ליצור הסכם הורות משותפת המפרט לגבי גידול משותף של ילדים גם מבלי להינשא בדרך פורמלית.

הייעוץ עבור כל אחד מהמצבים הללו ועוד רבים יסייע לכם לשמור על האינטרסים שלכם ועל זכויותיכם, תוך פגיעה מצומצמת ככל האפשר בבני זוגכם או בילדים המשותפים וזכויותיהם האישיות.

 

משפחה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם