כמה עולה כלב פומרניין וסוגיו השונים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הם בכל פינה. הם סמל סטאטוס. ערוץ הכיבוד 'כיבד' אותם בשיר שהפך לויראלי וזה לזמן שידור בפריים-טיים. כלבי פומרניאן הם קטנים, לא מנשירים הרבה וחמודים בטירוף. לא תמצאו אותם בעמודי האימוץ השונים בגלל שבארץ טוהר הגזע שלהם נשמר בדקדקנות. אז מה הפרמטרים וכמה עולה? שימו לב

 

מיהו, מהו ולמי הוא?

לכלב המדובר עם הפרצוף השועלי, השמח והערני להפליא יש גוף קטנטן. משקלו לא יעלה על 3 ק"ג. הוא צורך מזון לכלבים באיכות גבוהה, בין אם מדובר במזון יבש ובין אם מדובר במזון בייצור עצמי. הכי חשוב שיקנה לו תזונה נכונה. תפריט המזון וכמותת המזון צריכים להיות מתאימים לגילו של הכלב. הוא מונה סוגים שונים בגווני פרווה ייחודיים ויפייפיים. לעיתים הוא עובר הכלאות עם גזעים אחרים ודבר ה משפיע מאוד על חיצוניותו.

 

הפומרניאן הוא כלב התראה אינטליגנטי, אשר ניתן לאילוף בקלות. הוא משלב ממדים של כלב קטנטן אך נביחות התנהגות ויכולת התראה של כלב שמירה. ישנם סוגים שונים של פומרניין כגון: פורמניין בו, פומרניין דובי ועוד.

כלב זה מתאים למשפחות עם ילדים שמבחינת בגרותם – יודעים לבצע את ההבדלה בין כלב לבין צעצוע. לפומרניאן שפע של אנרגיה. בין אם בעיר או בשדות הפתוחים, להמריץ אותו בעזרת צעצע אהוב יעזור לו לפרוק את המרץ מאשר שישחרר אותו בבית. הם חכמים מאוד.

 

איך נקבע המחיר?

ברגע שמבינים את תכונות הכלב ואופיו הייחודי, מתברר למה אינם מועמדים לאימוץ. טווח המחירים עבור הכלב הזה משתנה בהתאם לאילם היוחסין שלו, גילו, והאם עבר עיקור או לא. מדדים אלו מונעים התעללות והרבייה שלא כחוק.

  • אילן היוחסין – מציג שאכן הכלב מגיע משושלת של כלבי פומרניין וניתן להשיג תעודת מהמנות מטעם ה – FCI (הפדרציה הבינלאומית לכלבנות).
  • מין הכלב – במידה ופומרניאן שראיתם במודעות הקנייה הוא זכר, במידה והוא לא מסורס, מחירו יהיה גבוהה מהרגיל. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד – הוא יכול לשמש ככלב הרבייה, ויהיה ניתן להפגישו עם פומרניאנית גזעית ולהמשיך את השושלת הגזעית (כמובן בנסיבות חיוביות ולא במסגרת התעללות). במידה והגורה היא ממין נקבה – אם היא לא מעוקרת, היא תוכל להביא גורים נוספים מקסימים.
  • גיל – כמו בני האדם] גם לכלבים יש גיל בו הם פחות פורים. הגיל האידיאלי בשביל הרבייה בין כלבים היא בטווח הגילאים 6 – 12 חודשים.
  • פנקס החיסונים – סל החיסונים לכלבים הוא יקר מאוד. במידה ודאגתם לפני המכירה לבצע את כל החיסונים הדרושים כדי להבטיח א בריאות הכלב, שווי המכירה עולה.

 

דוגרי, כמה?

טווח המחירים הוא לא נמוך בכלל. היקף המחירים מתחיל ב- 4,500 ₪ וזאת כשמדובר על כלבי פומרניאן מעורבים (מתוקים) עם גזעים אחרים. המחיר עולה ככל שהכלב יותר מיוחס ומטופח והרף נקבע בטווח המחירים 10,000 -14,000 ₪. נראה שאין מחיר למתיקות.

פומרניין

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם