כמה עולה כרטיס לגידי ליבנה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכישת כרטיסים להופעות באמצעות האינטרנט, הפכה לנפוצה מאד בשנים האחרונות. הטכנולוגיה המודרנית מצד אחד, והגדלת המודעות של בני נוער ומבוגרים כאחד ליתרונות הגדולים בביצוע רכישה אינטרנטית, הפכו את הרכישה לקלה ובטוחה יותר מצד אחד, ונגישה מאד מצד שני. בתי קולנוע, תיאטראות, וכן גופים וחברות המציעים הופעות חד פעמיות מונומנטאליות, מציעים כרטיסים לרכישה באמצעות האינטרנט. חלקם ברכישה באמצעות האתר, וחלק באמצעות אפליקציות ייעודיות. מהם היתרונות ברכישת כרטיסים באמצעות האינטרנט? כמה עולה כרטיס להופעה של גידי ליבנה, אמן סטנדאפ, קוסם ואמן חושים?

מיקרופון

רכישת כרטיסים להופעות וההשפעה של האינטרנט

מי שגדל בשנות השבעים, השמונים ואפילו התשעים של המאה הקודמת, עדיין זוכר קרוב לוודאי את התורים הארוכים שהשתרכו מול משרדי הכרטיסים, כאשר הגיעה לארץ להקה מסוימת או כאשר נערכה הופעה חד פעמים של אמן מצליח במיוחד בישראל. ואם בארץ התורים היו ארוכים, במקומות אחרים בעולם התורים הפכו בלתי אפשריים. אנשים חיכו ימים ולילות, רק במטרה להשיג את הכרטיס הנכסף להופעה. ואולם הכניסה של האינטרנט לחיינו, הפכה את הסדרים. התורים הארוכים והמשמימים בגשם וברוח, בחום ובלחות, התחלפו בהמתנה ארוכה מול המחשב, לרגע שבו תיפתח המכירה וניתן יהיה לבצע את הרכישה הכל כך מבוקשת. בשנים הראשונות חזרה ונשנתה התופעה של אתרי אינטרנט שקרסו, בעיקר בעקבות עומס של מבקרים. עם השנים ננקטו אמצעים ונמצאו פתרונות שימנעו קריסת אתרים העוסקים במכירת כרטיסים. בנוסף, נמצאו גם פתרונות אבטחה שמונעים גניבת פרטי אשראי ופריצה לחשבונות של אנשים שהשתמשו בשירותי המכירה האוטומטית של כרטיסים (עוד על פתרונות אבטחה לסליקת תשלומים באינטרנט).

 

הופעה של גידי לבנה – עלות הכרטיס והיתרונות של רכישה ברשת

גידי לבנה הוא אחד האמנים המעניינים ביותר. מדובר האמן חושים, סטנדאפיסט ישראלי וקוסם, שההופעה שלו מהפנטת ומותירה רושם עז על כל המשתתפים. כמו אמנים אחרים, גם ההופעות של גידי ליבנה משווקות באמצעות האינטרנט. מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לסוג ההופעה ולמקום שלה., בנוסף, ישנם אופציות אחרות כגון רכישת כרטיס עבור אדם אחר או קבוצת אנשים, במתנה או תשורה. יתרון נוסף של רכישת כרטיסים ברשת להופעה של גידי ליבנה, טמון בעובדה שניתן, בהודעה מראש זמן מספיק לפני ההופעה, לארגן מקום ישיבה עבור קבוצת אנשים באזור אחד.

במרבית המקרים, ההופעות של דידי ליבנה נערכות במקומות שבהם יש גם בר ושתייה, מה שעשוי לשפר את החוויה ולהפוך את ההופעה לבילוי מושלם הן של יחידים, של זוגות וגם של קבוצות הומוגניות. אם מדובר בקבוצה גדולה שיש בה מספיק חברים, ניתן לארגן עבורה הופעה סגורה. המחיר של כרטיס להופעה של גידי ליבנה עומד בדרך כלל על כמה עשרות שקלים, בהחלט מחיר שווה לכל נפש עבור בילוי איכותי ומהנה. בנוסף, יש אופציה לביטול הכרטיס בתשלום עמלה מזערית. פעולת הרכישה מתבצעת בקלות וביעילות, וההופעה עצמה שווה כל שקל.

לטיפים נוספים לחוגגים על אמן חושים הכנסו לכאן.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם