כמה עולה לאתר נזילות מים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

"טיפות מים יש בכוחן לבקע סלע." אמר תיאוקריטוס. משפט זה אמנם מראה את כוחה של התמדה אך, הוא נכון גם בצורה מופשטת. לטיפות מים אכן ישנו הכוח לבקע סלעים, במאה ה-21 לנזילות יש כוח לפגוע בבתים בצורה קשה. נזילות הם אחד הגורמים הבעייתים ביותר בהחזקת משק בית וחוסר תשומת לב לנזילה יכול לגרום לנזקים גדולים מאוד וכתוצאה מכך לתשלום גדול מאוד לתיקון הנזק. ניתן לנסות לאתר ולתקן נזילות באופן עצמאי וקיימות שיטות רבות לגילוי בעיות צנרת בבית. אולם, חלק מהנזילות, קשות לאיתור ותיקון. בנוסף,ניסיון תיקון כושל עלול לגרור עלויות גבוהות מהמצופה. אז, כמה זה עולה לאתר נזילות מים בבית על ידי בעל מקצוע?.

 

כיצד נדע כמה עולה לאתר נזילות בביתנו

עלות איתור נזילות נקבע על-ידי מספר גורמים. גודל הנכס ומהות התקלה הם גורמים משמעותיים בקביעת המחיר, לדוגמא- נכס קטן עם מספר רק של בעיות או בעיות מורכבות לטיפול יכול לעלות בדיוק כמו בית גדול עם מעט בעיות אך נרחבות יותר. בנוסף, האמצעים שנעשה בהם שימוש לאיתור הנזילה משפיעים גם הם על המחיר באופן ישיר. האמצעים העומדים לבעלי מקצוע בדרך כלל הם – מצלמה טרמית לזיהוי תקלות מאחורי קירות ורצפות, מערכת גילוי אקוסטי המשמשת לבדיקת מערכות צנרת, גילוי נזילות על ידי גז לזיהוי פיצוץ, נזילה או דליפה בצנרת ושימוש בסיב אופטי לצילום צינור המים מבפנים לכל אורכו. אמנם, קיימות עוד שיטות לזיהוי נזילות. אולם, שיטות אלו הן הנפוצות ביותר.

איש מקצוע

 

אז כמה זה יעלה לנו?

כמו שנאמר המחיר מושפע ממספר גורמים ולכן מומלץ ליצור קשר עם מומחה לאיתור נזילות מים תרמיטק לדוגמא,  כדי לקבל הצעת מחיר ביחס לצרכים הספציפיים שלנו. ובכל זאת, מה הן העלויות הממוצעות של כל אחד מהאמצעים?

מצלמה תרמית – טווח המחירים נע בין 1200-1500 ש"ח.

מערכת אקוסטית – טווח המחירים נע בין 1300-1500 ש"ח.

מערכת גז – טווח המחירים נע בין 1500-1800 ש"ח.

סיב אופטי – טווח המחירים נע בין 1400-1700 ש"ח.

 

שימוש באמצעים מתקדמים אלו דורש מומחיות. ולכן, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע מוסמך שמכיר את החוזקות והחולשות של כל אחת מן השיטות. כך למעשה, נוכל לקבל את הטיפול המתאים לנו ביותר במחיר הנמוך ביותר. אז למי כדאי לפנות? אחת החברות המובילות בשוק הישראלי היום היא תרמיטק. תרמיטק היא חברה לאיתור נזילות שעושה שימוש בכל האמצעים המצוינים לעיל. בעזרת יכולות מתקדמות אלו, אנשי המקצוע של תרמיטק יכולים לקבוע היכן קיימת נזילה ולטפל בבעיה בלי צורך בלשבור קירות או לגרום נזק כלשהו לנכס.

 

לסיכום

מומלץ לדעת את מידות הנכס ומקומות החשודים בדליפה לפני בקשה להצעת מחיר, כדי לקבל את ההצעה הנכונה ביותר. אז צרו קשר עוד היום עם מומחה לאיתור נזילות מים של תרמיטק..

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם