כמה עולה לבנות חנות אינטרנטית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם בית עסק שמעוניין להקים חנות מקוונת או אתר מכירות, אתם ודאי תוהים כמה יעלה לכם להקים את האתר מאפס. במאמר הזה נסקור כמה מן הרכיבים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הבניה של האתר. אז בלי להכביר במילים, אלו הפרמטרים החשובים ביותר שישפיעו על מחיר החנות שתקימו:

 

פרמטר מספר 1: הפלטפורמה עליה יהיה בנוי האתר

מערכת ניהול התוכן שבאמצעותה תבנו את האתר ותזינו באמצעותה תכנים שונים לאתר, תקבע במידה רבה את המחיר שתשלמו עבור הקמתו. מדוע? משום שבחלק ממערכות התוכן בניית האתר אמנם אפשרית, אך מתבצעת בצורה פחות יעילה, ודורשת מומחיות ייחודית, משאבים ולא מעט זמן, כדי להתאים את האתר לצרכים שלכם.

 

פרמטר מספר 2: תשתית האחסון של האתר

את מערכת ניהול התוכן שבחרתם תצטרכו להתקין על תשתית אחסון, שתספק לכם לא רק מקום לאחסנת האתר, אלא גם שירותי אבטחה, התקנת תעודת SSL לאתר, ולעיתים אף שירותי קונפיגורציה ראשונית של מערכת ניהול התוכן. זאת הסיבה, שמחירי האחסון יכולים להשתנות בהתאם לחברת האחסון שבחרתם, הזמינות והמקצועיות של אנשי הצוות שלה, ולשירותים הנוספים שאותם היא תספק לכם.

 

לבניית חנות אינטרנטית עם EZPOINT לחצו כאן

פרמטר מספר 3: שירות מחברת הבניה של האתר

מן הסתם, שירות טוב יעלה לכם יותר כסף. כשאתם מתקשרים מול חברה לבניית אתרים, נסו להבין האם תזדקקו לשירות אישי ולמענה שוטף על שאלות, או שתהיו מסוגלים להסתדר עם חבילות מוגדרות מראש של הטמעה ופיתוח.

 

פרמטר מספר 4: פיתוח רכיבים נוספים באתר

אם האתר שמקימים עבורכם מתבסס על תבנית מעוצבת שבחרתם בקפידה, וכל שנשאר הוא לבצע מספר התאמות, המחיר ישקף ככל הנראה את העובדה הזאת. אם, לעומת זאת, תידרשו לפיתוחים נוספים, להוספת פונקציונליות שאינה קיימת ואשר איננה סטנדרטית, סביר מאוד יהיה להניח שהמחיר יעלה בהתאם.

 

פרמטר מספר 5: תשתית לקידום האתר

המחיר של בניית האתר צפוי להיות גבוה יותר אם החברה שתספק לכם את האתר הבנוי תשקיע ביצירת תשתית לקידום האתר. זה אומר שבפועל, גם אם לא כל תגיות המטא תהיינה מטוייבות, תהיה לכם דרך פשוטה לערוך אותן, בטח אם מדובר במספר גבוה מאוד של דפים באתר.

 

פרמטר מספר 6: הזנת תכנים

עליכם יהיה לתאם מול חברת בניית האתרים שמספקת לכם את השירות, תפקידו של מי להזין את התכנים, לפחות הראשוניים, לאתר האינטרנט שיסופק לכם. אם אתם מעוניינים שחברת בניית האתרים תהיה אחראית על הזנת התכנים – חשוב יהיה להבין שהעבודה הזאת תשוקלל במחיר הכולל שתשלמו.

 

פרמטר מספר 7: עיצוב מקצועי

יש הבדל מהותי בין אתר שמוקם על פי עקרונות מקובלים אך לא הושקעה בו מלאכת עיצוב, ובין אתר שעבר תהליך של עיצוב מקצועי. עיצוב נכון משווה לאתר מימד של אמינות וסמכות, ומזמין את הגולשים לבטוח בבעל העסק שעומד מאחורי האתר.

 

לסיכום

מחיר בניית אתרים משתנה מאתר לאתר בהתאם להחלטות השונות ולצרכים של בעל האתר בנושאים של שירות, הזנת תוכן, עיצוב האתר, הפלטפורמה עליה יהיה בנוי האתר ועוד.

אתר מכירות מקצועי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם