כמה עולה לבצע בדיקה בהר הכסף

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הר הכסף הוא פרויקט בקידומו של אגף שוק ההון – ביטחון וחיסכון במשרד האוצר. רבים מאיתנו לא מכירים את פרויקט הר הכסף, וחבל. למה? ובכן, פרויקט הר הכסף יכול לגלות לכם כספים אבודים שהשארתם מפוזרים לאורך חייכם. נשמע מופרך? מיד נפרט על הפרויקט כולו, ונבדוק גם כמה עולה לבצע בדיקה בהר הכסף.

הר הכסףפרויקט ששווה להכיר

רגע לפני שנדבר על כמה עולה לבצע בדיקה בהר הכסף, נערוך לכם היכרות קצרה עם הפרויקט. ובכן, כשאמרנו שפרויקט הר הכסף יכול לגלות לכם כספים אבודים ששייכים לכם, התכוונו לזה לגמרי. תחשבו עם כמה חברות ביטוח הייתם בקשר לאורך החיים, לאיזו קרן פנסיה אתם מפרישים, מתי עברתם דירה בפעם האחרונה והאם החלפתם סוכן ביטוח מתישהו. איך כל זה קשור אחד לשני? מיד נראה.

כל הסיבות הללו, ועוד רבות, יכולות להוות גורם משפיע על פיזור הכספים שלכם. ייתכן מאוד שכספים ששייכים לכם נשארו עד היום אצל חברות הביטוח והפנסיה, מהן תוכלו לקבל אותו בחזרה ישירות. כמובן שהשארת הכסף אצלן היא אקט תמים לחלוטין, אך עכשיו, עם כניסתו של פרויקט הר הכסף אל חיינו, אנחנו ממליצים להתנער מהתמימות ולהתחיל לדרוש את מה שמגיע לכם.

דולרים
דולרים

איך עושים את זה?

תהליך גילוי כספים אבודים בהר הכסף הוא תהליך פשוט ביותר. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר של פרויקט הר הכסף, ובשלב הראשון להשאיר את הפרטים האישיים שלכם כמו שם מלא, מספר תעודת הזהות, מייל ומספר טלפון זמין שבו אפשר להשיג אתכם. מרגע שעשיתם את זה, ייצור איתכם קשר נציג מטעם הר הכסף תוך זמן קצר.

הנציג ייקח מכם פרטים אישיים נוספים שלכם כדי שהוא יוכל לבצע את תהליך הזיהוי במהלך בדיקת גילוי כספים אבודים מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות. הפרטים כוללים כתובת מגורים שרשומה בתעודת הזהות ותאריך לידה.

כמה עולה לבצע בדיקה בהר הכסף

אחרי שתתנו לנציג את פרטיכם המלאים, באותה הזדמנות הוא יגבה מכם הנציג 351 ש"ח באמצעות כרטיס אשראי טלפוני, זהו מחיר הבדיקה, כולל מע"מ. ברגע זה יצא נציג הר הכסף לתהליך גילוי כספים אבודים, והוא ידאג להעביר אליכם תשובה תוך 21 ימי עסקים.

מה קורה אם אכן נמצאו עבורי כספים אבודים?

דבר ראשון, חשוב לדעת כי במידה ונמצאו עבורכם כספים אבודים, בעת קבלתם תצטרכו לשלם עליהם מס. המס קיים אמנם, אבל ברוב המקרים סכום הכסף המצטבר שמגיע לכם בחזרה הוא גדול יותר בהרבה והמס הופך להיות תשלום כמעט זניח.

בשלב זה נציג הר הכסף ישלח אליכם דו"ח פנסיוני וביטוחי מלא, בהתאם לתהליך הבדיקה שביצע עבורכם. על מנת להמשיך את התהליך מומלץ להיפגש עם בעל רישיון מטעם משרד האוצר. אותו אדם ייקח את הדו"ח שקיבלתם, ינתח אותו, וימליץ לכם על דרכים אפשריות להמשך, בדרך לקבלת הכספים. בהצלחה!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם